εκλογές;

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Fri Jun 7 22:41:12 EEST 2002

Στις Πεμ 06 Ιουν 2002 06:47, γράψατε:
> Nomizo oti exoyme arxisi na ksefgoyme... Den yparxei endaferon apo

> kanena na bali ypopsifiothta. Den yparxei endiaferon na kani kanis

> otidhpote. Ypari mikrh symmetoxh stis synanthseis, kai edo esis milate

> gia eforeftikes epitropes klp.  Diylizoyme ton konopa? Ego den 8elo na

> metatrapo se "afentiko" kai na kynhgao ton ka8e ena na kani kati.. As

> mhn kani kanenas tipote na telionoyme. Kanenas den endiaferete (ektos

> elaxiston eksereseon) na kani otidhpote gia ton syllogo. Molis teliosi h

> pro8esmia kai den exoyn bi 5 ypopsifiothtes, Deftara proi, proi, perno

> [...]

Proedre diafwnw. An teleytaia yparxei mia "koilia" stis drasthriothtes toy
syllogou, afto den shmainei oti eimaste mia parea pou paei gia kafe. Exoume
apodei3ei oti opotedhpote xreiastei symmetexoume energa. Epishs 8elw na
pisteyw oti kanenas den se 8ewrei "afentiko" kai oti esy prepei na kynhgas
ton opoiondhpote. Den nomizw oti to ennoeis auto peri katrghsews toy syllogou
klp. Exoume na epideiksoume arketa wraia pragmata toy parel8ontos opws to
3erw oti 8a ypar3oun kai gia to mellon. Bebaia kalo 8a htan na ypar3ei neo
aima sthn prospa8eia alla den mporoume na toys piasoume apo to laimo. ayto
omws den symainei oti prepei na toys afhsoume kai sthn yshxia toys.
Egw 8elw na min 8esei kaneis ypopsifiothta pera apo tous 5 parontes oi opoioi
exoun apodei3ei oti einai ikanotatoi kai exoun bgalei to syllogo asproproswpo
se ka8e anti3oothta. Tous stirizw amerista. An kapoios exei koyrastei kai den
epi8ymei na einai pleon melos tou DS dekton kai a3iosebasto kai makari na
mporousa na ton antikatastisw alla entos toy etoys feygw fantaros. Diki mou
pantws epi8umia einai to DS na meinei ws exei.

--
Kefalas Apostolos
Studing Electronics @ TEI Piraeus
apolo at freemail.gr apollo at hellug.gr