Hellug + software patents

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Wed May 29 16:25:02 EEST 2002

* Nikos Mavroyanopoulos <nmav at gnutls.org> [2002-05-29 10:36]:

> Δεν ξέρω ποιοι το είπαν αυτό αλλά σιγουρα δεν ήξεραν για το θέμα.
> Οι software πατέντες υπάρχουν στις ΗΠΑ απο το 1980 και δεν έχουν καταργηθεί
> ούτε στην πράξη ούτε στην θεωρία.

Έχεις δίκιο (και εκτός από τα παραδείγματα που ανέφερες υπάρχουν και
πολλά άλλα).

Δεν είναι όμως αλήθεια ότι πολύς κόσμος δε νοιάζεται και τόσο για τη
νομιμότητα; Δε συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται προγράμματα που παράγουν
mp3 και gif χωρίς να πληρώνονται δικαιώματα στους κατόχους των
διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας;

Και για να προχωρήσουμε παραπέρα, δεν αντιγράφει πολύς κόσμος παράνομα
μουσική, ταινίες και βιβλία; Πολλοί άλλοι δε φοροδιαφεύγουν; Δεν οδηγούν
χωρίς ζώνη ασφαλείας ή κράνος;

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr