mail adress

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Thu Mar 28 19:12:01 EET 2002

On Wed, Mar 27, 2002 at 10:58:59PM +0200, Νεκτάριος Α. Κτενιαδάκης wrote:

>  Χαιρετώ! Πρίν από λίγο καιρό γράφτηκα στο σύλλογο. Σχεδόν αμέσως έλαβα ένα
> mail γιά το username και τον κωδικό μου. Στην συνέχεια άλλαξα τον κωδικό μου
> σύμφωνα με τις οδηγίες. Το επόμενο βήμα ήταν να κάνω εγγραφή στο
> http://mail.hellug.gr  αλλά:
> α) Δεν είδα κανένα μήνυμα επιβεβαίωσης ότι η αίτηση μου παραλήφθηκε.
> β) Σκέφτηκα ότι ίσως να μην είναι προβλεπόμενο και αποφάσισα να περιμένω
> κάποια ειδοποίηση για την ενεργοποίηση του λογαριασμού μου αλλά μέχρι στιγμής
> τίποτα άν και έχουν περάσει αρκετές μέρες.
Η διαδικασία δεν είναι αυτόματη, γι'αυτό και στην αντιστοιχη σελίδα έχει
μπεί ένα όριο 15 ημερών.

> *Ήδη έγραψα για το θέμα αυτό στον postman at hellug.gr (αλλά επεστράφει ώς
> uknown user) και στον root at lhellug.gr εδώ και 10 περίπου μέρες αλλά ούτε φωνή
> ούτε ακρόαση..
Το email των υπευθυνων γι'αυτό είναι το signups at hellug.gr, και είναι
ο γραμματέας του ΔΣ. Σε κάθε περίπτωση αν ο Γιάννης δεν προλαβαίνει
θα πρέπει να βοηθήσει και κάποιος άλλος απο το board σε αυτό.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at gnutls.org