mail adress

Νεκτάριος Α. Κτενιαδάκης nekten at yahoo.com
Wed Mar 27 22:59:01 EET 2002

 Χαιρετώ! Πρίν από λίγο καιρό γράφτηκα στο σύλλογο. Σχεδόν αμέσως έλαβα ένα
mail γιά το username και τον κωδικό μου. Στην συνέχεια άλλαξα τον κωδικό μου
σύμφωνα με τις οδηγίες. Το επόμενο βήμα ήταν να κάνω εγγραφή στο
http://mail.hellug.gr  αλλά:
α) Δεν είδα κανένα μήνυμα επιβεβαίωσης ότι η αίτηση μου παραλήφθηκε.
β) Σκέφτηκα ότι ίσως να μην είναι προβλεπόμενο και αποφάσισα να περιμένω
κάποια ειδοποίηση για την ενεργοποίηση του λογαριασμού μου αλλά μέχρι στιγμής
τίποτα άν και έχουν περάσει αρκετές μέρες.
γ) Όταν με το καλό ενεργοποιηθεί το mail-account  (ελπίζω ως nekten at linux.gr)
πώς θα μπορώ να έχω πρόσβαση στον IMAP από το kmail; Ρωτάω γιατί πουθενά δεν
είδα κάποια οδηγία σχετική μετην διεύθυνση του εξυπηρετητή και ότι άλλο
χρειάζεται.
 Μήπως κάτι δεν κάνω σωστά; Όλο και όλο θέλω να αποκτήσω ένα mail-account ώς
nekten at linux.gr για να καταφέρω να σταματήσω το nekten at yahoo.com.

*Ήδη έγραψα για το θέμα αυτό στον postman at hellug.gr (αλλά επεστράφει ώς
uknown user) και στον root at lhellug.gr εδώ και 10 περίπου μέρες αλλά ούτε φωνή
ούτε ακρόαση..