EDET & opensource & metafraseis

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue Jan 15 15:42:01 EET 2002

On Tue, 15 Jan 2002, Nikos Mavroyanopoulos wrote:
> ΥΓ. Αφου το hellug παρέχει σήμερα hosting, γιατί το EΔΕΤ να δράσει
> ανταγωνιστικά προς το hellug? Δεν θα ήταν πιο λογικό να υποστιρίξει
> απλώς το hellug δίνοντας του πόρους (bandwidth κλπ);

An kai mexri na teleiwsei to diadikastiko den tha eprepe na einai
anakoinwsimo:
Hdh exoyme milhsei me to Kentro Leitoyrgias kai Diaxeirishs Diktyoy toy
Panepisthmioy Athinwn (poy "bgainei" apo to EDET) gia na mas paraxwrhsei
xwro sto hdh strimwgmeno computer room toy (mazi me briza sto UPS kai
fysika sto diktyo) kai einai PARA poly thetika diakeimenoi (polys kosmos
apo edw mesa doyleyei kai ekei). Se mia ekdhlwsh malista thn Paraskeyh
tha syzhththei kai ayto to thema me anthrwpoys apo Ellhnika panepisthmia

Oso gia ola ta ypoloipa poy eipate (oloi, oxi mono o Nikos)...
krathste shmeiwseis kai etoimasteite na ta poyme apo konta to Savvato
sthn pita - tsiboysi MAZI me ton "maddog" Hall (tha akoloythisei soyma
e-mail apo emena 'h to grammatea Giannh Belia sxetika
me to poioi mexri stigmh ypologizoyme na erthoyn PAROTI den exoyn steilei
e-mail sto pita2002 at hellug kathws kai thn allhlografia me ton "maddog")

Mhpws pali kati exei arxisei na koynietai (alla panw ston enthoysiasmo
mas tha to kanoyme ws synithws suspent)?

--
Spiros D. Bolis