Linux se 386 me 4Mb Ram

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Thu Nov 22 22:16:00 EET 2001

Georgiadis Pavlos wrote:

> Exo ena forito Acer, 386SX sta 20MHz me 4Mb Ram kai 128Kb Video Ram. Kai
> disko 60Mb.
>
> Prosfata apofasisa na tou balo linux. To thema einai oti den gnorizo kai
> pola pragmata apo linux kai etsi exo berdeftei arketa.
> Kat' arxin afta pou thelo ego apo afto to mixanima einai:
> a. Na mporo na grafo programmata se c, ara tha xriasto bibliothikes
> compiler klp
> b. Na bro tropo, oste na to balo na epikoinonisei me to allo pc mou, kai
> na mporo na stelno kai na perno arxeia. Kapou diabasa oti ginete sto linux
> [...]

esy mporei na ertheis sto installfest me to forito alla akri den tha
vgaleis.
se tetoio systima mporeis na valeis mono mini distributions kai einai
sxedon vevaio oti den tha katafereis na kaneis auto pou thes logw tou
mikrou diskou.
sto installfest tha egatastisoume kyriws red hat 7.2 to opoio den mporei se
kamia periptwsi na "katsei" se ena systima san to diko sou opws allwste kai
opoiadipots normal dianomi.