InstallFest 2001 @ T.E.I Piraeus

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Fri Nov 9 17:51:01 EET 2001

Έλα Γιάννη, το Installfest μπορεί να γίνει στην Άρτα. Σαν σύλλογος, μπορούμε
να υποστηρίξουμε την προσπάθεια, αρκεί να μας δώσουν λίγο χρόνο καθώς τώρα
έχουμε τα ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ. Πρώτα από όλα πρέπει να αποφασίσουν τι θα κάνουν και
πού. Αν θέλουν να κάνουν ομιλίες θα πρέπει να υπάρχει χώρος κοντά στο χώρο
που θα γίνονται οι εγκαταστάσεις. Υπάρχουν λεπτομέριες όπως:
Να γίνει φόρμα εγγραφής ώστε να ξέρουν πόσοι θα έρθουν και τι μηχανήματα θα
έχουν. Να βρεθούν ομιλητές και βέβαια να γίνει προβολή στον τοπικό τύπο.  Να
υπογραφεί ένα κείμενο που λέει ότι εν γνώση του χρήστη και υπ' ευθύνη του
θα γίνει η εγκατάσταση του linux και διάφορες άλλες μικρολεπτομέρειες. Αν το
πάνε  κατά Φεβρουάριο-Μάρτιο ίσως να μπορούν να μιλήσουν κάποιοι και από τον
σύλλογο.

Αυτά προς το παρόν,

Κ. Τσακάλογλου