Fwd: Ερώτηση!

DJ Art djart at linux.gr
Wed Oct 31 22:09:01 EET 2001

On Wednesday 31 October 2001 17:18, Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης wrote:

> Gia to mellon...
> To magaz prepei na ksefigei apo ta stena oria tou ``tefxous'' prepei
> na ginei kati allo ena pio interactive periodiko.

Αυτή είναι μία άποψη. Γιατί όμως να γίνει έτσι ??

Πιστεύω πως μια κατηγοροποίηση και μια αρχειοθέτηση κατά θέμα θα ήταν
καλύτερη από το να γίνει interactive. (να απαντήσω εγώ γιατί :-) Διότι
έτσι θα γίνει κάτι σαν βιβλίο. Ούτως ή άλλως είναι αρκετά reference. Θα
μπαίνει ο άλλος ανεξάρτητα από το αν βγήκε το νέο "τεύχος" ή όχι και θα
κάνει αναζήτηση για συγκεκριμένο θέμα/πράγμα/πρόβλημα ...

(κοινώς, να θυμίζει και πάλι περιοδικό, όχι slashdot ...)
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering