Fwd: Ερώτηση!

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Wed Oct 31 17:21:00 EET 2001

DJ Art <djart at linux.gr> wrote:

> Και μια που πρόσφατα μιλάγαμε για τον αρχισυντάκτη του magaz, ας
> κοιτάξει (η Αγία Τριάδα αρχισυντακτών, χεχε ;) το παρακάτω μήνυμα.
>
> Κάποτε θυμάμαι υπήρξε στο magaz ένα poll που μεταξύ άλλων ρώταγε αν οι
> επισκέπτες επιθυμούν το magaz σε εκτυπώσιμη μορφή. Τί απέγινε με αυτό ??
>

> --
> Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
> Studying Electrical & Computer Engineering
> @ Univ. of Patras, Greece

Idea tou kabriani tou mixali itan na vgei to magaz se ektiposimi morfi
(nai, se vivliaraki ola ta tefxi) alla fovotan (kai me to dikio tou ap oti
apodeixtike sti sinexeia)  kai den milise ka8olou, i milise me atoma pou
empistevotan.

En pasei periptosi, kati tetoio einai dinato, mia kai ta xoume ola se
sgml, alla prepei na to analavei kapoios. Ego to vrisko kali idea, ena
vivliaraki me ola ta tefxi - ekdoseis tou magaz mexri tora, se mia
simvoliki timi 1000 Drx, kai vriskoume kai ena xorigo kai mas kanei tin
ektiposi-vivliodesia, pou outos i allos de nomizo na einai poli akrivi.

Gia to mellon...
To magaz prepei na ksefigei apo ta stena oria tou ``tefxous'' prepei na
ginei kati allo ena pio interactive periodiko. Ta ar8ra 8a mpainoun kata
ti dia8esimotita, me sxolia, me erotiseis-apantiseis, me sizitisi. Ayto
einai to mellon tou, kai an 8ete deite to. afto einai kati pou arxisa na
kano (alla mou spasane ta @@ kai to stamatisa, kseroun aftoi pioi) einai
ena magaz diaforetiko se domisi, parousiasi, k.lp. Malista eixa grapsei
kai ena editorial epi tou 8ematos, alla ekei emeine.

tora pou einai o tsagatakis onboard (kai an stamatisei na
doulevei/ksenixta toso poli kai mas 8imi8ei :) ) mporei na to
ksanarxisoume.

Apla min to do me nuke/slash re paidia, 8a kseraso...

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr