Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Sun Oct 14 14:45:02 EEST 2001

DJ Art wrote:

> [...]
>
> 1) Είσαι εκ των προτέρων σίγουρος πως η επιστολή που θα του στείλεις θα
> δημοσιευθεί ?
>
> 2) Είσαι εκ των προτέρων σίγουρος πως η 2η επιστολή που θα του στείλεις
> για να καταστήσεις *ΣΑΦΕΣ* ότι δεν είμαστε Tech Support θα δημοσιευθεί
> κι αυτή ??
>
> 3) Είσαι σίγουρος για τον τρόπο με τον οποίο θα αντιδράσουν οι
> αναγνώστες όταν δούν 2 αντιφατικές επιστολές ?? (από τη μία, βοηθάμε
> ένα μεμονωμένο περιστατικό εντελώς από πρωτοβουλία μας, από την άλλη
> αρνούμαστε να βοηθήσουμε κι άλλον γιατί δεν είμαστε Tech Supp).

Δεν βοηθάμε. Εκμεταλευόμαστε μια κατάσταση για να προωθήσουμε τους στόχους του
συλλόγου. Και δεν χρειάζεται  να δημοσιευτούν επιστολές. Θα γίνει σαφές μέσα
από την περιγραφή που θα κάνει ο Δήμου στην στήλη του. Θα του το καταστήσει
σαφές όποιος έρθει σε προσωπικη επαφή μαζί του. Αυτό, καθώς και το γεγονός ότι
υπάρχουν πολλοί τρόποι να βρει βοήθεια ο καθένας μέσα από το δίκτυο, όπως π.χ.
linux-greek-users. Κανένας δεν είναι άγιος. Δεν αρνούμαστε να βοηθήσουμε άλλον
κατ' οίκον, απλά δεν μπορούμε. Βοηθάμε τον Δήμου γιατί έχουμε απώτερο σκοπό. Οι
υπόλοιποι στο δίκτυο. Απλό και σαφές. Και θα τα *πούμε* όλα αυτά στον κόσμο.
Δεν είμαστε πωλητές και manager να κρυβόμαστε πίσω από γλοιώδη χαμόγελα.

> και ξοδεύει εκατομμύρια δολλάρια στο τμήμα του Marketing. So what ?

So, όταν η Microsoft βγάζει ένθετο για την ηλεκτρονική δημόσια διοίκηση στις
κυριακάτικες και μιλάει για e-πολίτες, για εφορίες, για οργανισμούς λες και
είναι το υπουργείο εσωτερικών με υπογραφούλα Microsoft από κάτω, εμείς πρέπει
κάτι να κάνουμε, γιατί αλλιώς ο απλός πολίτης θα νομίζει ότι computer =
Microsoft. Αν μας δίνεται μια ευκαιρία μέσω RAM, πρέπει να την εκμεταλευτούμε
όσο μπορούμε γιατί εμείς δεν μπορούμε να βγάλουμε ένθετα. Κι εμένα δεν μου
αρέσει που λειτουργούν έτσι τα πράγματα, αλλά αν αυτοί είναι οι κανόνες του
παιχνιδιού,
πρέπει να παίξουμε με αυτούς αν θέλουμε να κερδίσουμε. Αν το δημόσιο φτιάξει
όλα τα sites του να δουλεύουν μόνο με Explorer και εμείς είμαστε στον κόσμο
μας, όταν θα διαμαρτυρηθούμε θα μας γράψουν κανονικά αν δεν έχουμε ακουστεί
αρκετά. Και *δεν* έχουμε ακουστεί αρκετά μέχρι τώρα.

> Ναι, υποτίθεται πως τα εργαστήρια των σχολείων *ΗΔΗ* έχουν Linux.
>
> Αλλά ακόμα και αν δεν ήταν έτσι, αυτό που δεν μου κάθεται καλά στην όλη
> η υπόθεση είναι πως το Χ σχολείο θα έρθει μόνο και μόνο επειδή το
> πέρασε η στήλη του Δήμου ως "νέα μόδα".

Το ερώτημα είναι το εξης: Ok, δεν ξέρουμε αν μια τέτοια κίνηση θα μας κάνει
καλό. Θα μας κάνει όμως κακό; Αν όχι, δεν υπάρχει λόγος να μην την κάνουμε. Δεν
χρειάζεται να είμαστε απόλυτοι εδώ. Ειδικά στην Ελλάδα, βρισκόμαστε σε τρομερά
μειονεκτική θέση - η Microsoft και τα εκατομμύριά της απέναντι σε εμάς. Ο
στόχος του συλλόγου είναι να προωθήσει την χρήση του  Linux και του free
software. Τέτοιες κινήσεις όχι απλά επιτρέπονται, αλλά επιβάλλονται. Άλλωστε,
από ιδεολογικής απόψεως, η παρουσία σε εκθέσεις (μαζώξεις εμπόρων) είναι
χειρότερη κίνηση από το να προσπαθήσουμε με πλάγιους τρόπους να βρούμε χώρο
προβολής σε Μ.Μ.Ε. Εδώ πήγαμε στην Infosystem και μιλάμε και για Comdex, στον
Δήμου θα κολλήσουμε; Στο κάτω-κάτω, ο άνθρωπος έχει καλές προθέσεις - αποφάσισε
να ξαναδοκιμάσει το Linux διαβάζοντας το "Hacker Ethic". Όχι δηλαδή γιατί
περίμενε να εντυπωσιαστεί τεχνολογικά, αλλά για ιδεολογικούς λόγους.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========