Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

DJ Art djart at linux.gr
Sun Oct 14 03:23:01 EEST 2001

On Saturday 13 October 2001 17:39, Theodore J. Soldatos wrote:

> Den tha poume oti na, bohthame opoion thelei kat' oikon,

είμαι πολύ περίεργος το πώς θα το καταστήσεις *ΣΑΦΕΣ* αυτό. Έχουμε
κανάλι επικοινωνίας με τους αναγνώστες του περιοδικού ??

1) Είσαι εκ των προτέρων σίγουρος πως η επιστολή που θα του στείλεις θα
δημοσιευθεί ?

2) Είσαι εκ των προτέρων σίγουρος πως η 2η επιστολή που θα του στείλεις
για να καταστήσεις *ΣΑΦΕΣ* ότι δεν είμαστε Tech Support θα δημοσιευθεί
κι αυτή ??

3) Είσαι σίγουρος για τον τρόπο με τον οποίο θα αντιδράσουν οι
αναγνώστες όταν δούν 2 αντιφατικές επιστολές ?? (από τη μία, βοηθάμε
ένα μεμονωμένο περιστατικό εντελώς από πρωτοβουλία μας, από την άλλη
αρνούμαστε να βοηθήσουμε κι άλλον γιατί δεν είμαστε Tech Supp).

> H Micro$oft dinei ekatommyria gia
> gigantoafises,

και ξοδεύει εκατομμύρια δολλάρια στο τμήμα του Marketing. So what ?

> Gia skepsou
> meta na erthei px ena sxoleio kai na mas zhthsei na pame os HELLUG na
> sthsoume Linux sta PC toy. Asxhma tha htane ?

Ναι, υποτίθεται πως τα εργαστήρια των σχολείων *ΗΔΗ* έχουν Linux.

Αλλά ακόμα και αν δεν ήταν έτσι, αυτό που δεν μου κάθεται καλά στην όλη
η υπόθεση είναι πως το Χ σχολείο θα έρθει μόνο και μόνο επειδή το
πέρασε η στήλη του Δήμου ως "νέα μόδα".

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering