Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Sun Oct 14 06:29:01 EEST 2001

On Sun, 14 Oct 2001 04:23:36 +0300 DJ Art <djart at hellug.gr> wrote:

> [...]
> ανοιχτά ότι θέλει ένα OS που να μην χρειάζεται να μάθει τίποτα για
> αυτό. Έχει πεί ανοιχτά ότι του τη σπάει να διαβάζει και να μαθαίνει
> πράγματα.
> Επίσης, ακόμα και στην περίπτωση όπου τον μεταπείσεις τελείως και τον
> κάνεις σχετικό, θα επαναλάβω: είναι ο χειρότερος τρόπος να διδάξεις
> άσχετους, αφού δεν είμαστε Tech Support και κατά βάθος το κάναμε για
> εντυπωσιασμό. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουμε *ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ* τεχνικοί και
> να "διδάξουμε" και την υπόλοιπη λαοθάλασσα ασχέτων.
> Και τέλος, θές να διδάξουμε άσχετους ?? Θα κερδίσουμε κάτι από αυτό ?

Μου κάνει εντύπωση ότι το linux == γνώση, και το 'θα του περάσω linux'==διδασκαλία.
Aς μην ξεχνάμε ότι το linux είναι απλώς ένα άλλο λειτουργικό, και οτι υπάρχουν
πάρα πολλοί guru των υπολογιστών, προγραμματιστες, οι οποίοι δεν δουλεύουν
με linux. Ο κόσμος υπήρχε και πριν το linux και θα υπάρχει και μετά απο αυτό.

ΥΓ. δεν απευθύνεται προσωπικα σε σένα. περισσότερο στο αρχικό post.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr