Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

DJ Art djart at linux.gr
Sun Oct 14 04:28:01 EEST 2001

On Saturday 13 October 2001 19:03, George Tsimaras wrote:

> kai ine protimotero na parameinoume anenergoi kai na

μίλησα για Comdex και μιλάς για ανενεργία.

Αντί να αρχίσετε όλοι τα postings εδώ μέσα του στύλ "ΝΑΙ! Θέλω κι εγώ
να βοηθήσω, τί μπορώ να κάνω ????", μέχρι τώρα αποφεύγετε επεισοδιακά
ακόμα και να το σχολιάσετε.

>  ean thelis na allaksis ta pragmata
> prepi na kaneis to koroido ligo stin arxi.

εγώ ξέρω πως για να αλλάξεις μια κατάσταση, ξεκινάς από τη ρίζα του
"κακού". Κοινώς, τώρα που τελείωσε η εξεταστική πρέπει κάτι να κάνουμε
με εκείνο το linux+government.

Το να βάλει ο Δήμου και ο κάθε web-surfer Linux, εμένα τουλάχιστον δεν
μου λέει τίποτα.

> to "oume" xrisimopoieitai
> ligo kataxristika edo.

όχι, χρησιμοποιείται υποθετικά και μόνο. Δεν είπα να μην στείλουμε
τίποτα, είπα απλά την αντίθετη άποψη με παραπάνω (ως συνήθως)
επιχειρήματα.

Και κάποιος εδώ θα μπορούσε να πεί: "ρε αδερφέ τόσο κόπο που έκανες για
να γράψεις το e-mail, θα την είχες στείλει τη ρημάδα την επιστολή και
δεν θα πρηζόμασταν".

Το thread αυτό που ξεκίνησε και ειδικά το δικό σου post είναι τροφή για
έναν διάλογο ο οποίος θα βοηθήσει να ξεκαθαρίσουμε ακόμα περισσότερο τί
"θέλει" ο σύλλογος, που αποσκοπεί και πώς μπορεί να γίνει αυτό.

> o dimou tha sou prosferi vima na milisis kai na prosegissis xristes
> oi opoioi dipsane gia gnosi

Διψάνε για γνώση οι αναγνώστες της στήλης του Δήμου ?? Σοβαρά ??

όποιος διψάει για γνώση, αν μη τι άλλο δεν την περιμένει από το Αγιο
Πνεύμα σαν επιφοίτηση, ανοίγει τις πηγές και αρχίζει να διαβάζει.

Επίσης, θεωρείς δεδομένο ότι ο Δήμου, ένας δημοσιογράφος με πολυετή
εμπειρία, θα κάνει στην "μπάντα" και όλο το βήμα θα είναι δικό σου. Ε,
εγώ θα ήμουν περισσότερο επιφυλακτικός και μάλιστα, πιστεύω ότι αν
φτάσουμε σε τέτοιο κανάλι επικοινωνίας, όχι απλά θα κριθούμε, αλλά θα
περάσουμε από 40 κύματα.

Και θα κάνω από τώρα μια μαντεψιά για την κατάληξη όλης αυτής της
ιστορίας. Είναι προφανές ότι ο Δήμου είχε δίκιο σε όσα έλεγε αφού αν
δεν βγαίναμε εμείς οι δεινοί προγραμματιστές από τα μποντρούμια μας να
του το στήσουμε το μηχάνημα, μόνος του δεν θα το έστηνε ποτέ. Νομίζεις
ότι δεν θα το επισημάνει αυτό στο "κοινό του" ?? Ίσως τον έχετε για
πολύ άσχετο, ε απλά κάνετε λάθος.

>  kseris
> kapoion kalitero tropo na didaksis asxetous apo to na paris enan
> apo autous kai dimosios, mprosta se olous tous ipolipous, na ton
> kaneis sxetiko ?.

Συγγνώμη, θα του κάνουμε ολόκληρο σεμινάριο, θα του μάθουμε
προγραμματισμό, να κάνει compile source code ή θα του στείλουμε μια
επιστολή που θα λέει ότι είμαστε πρόθυμοι να του στήσουμε ένα μηχάνημα
με Kde 2.2.1, ελληνικά και εκτυπωτή ??

Θα τον κάνουμε "σχετικό", είσαι σίγουρος ?? Ακόμα κι αν προτίθεσαι εσύ
προσωπικά να του κάνεις φροντιστήριο, πάλι τον υποτιμάς. Έχει πεί
ανοιχτά ότι θέλει ένα OS που να μην χρειάζεται να μάθει τίποτα για
αυτό. Έχει πεί ανοιχτά ότι του τη σπάει να διαβάζει και να μαθαίνει
πράγματα.

Επίσης, ακόμα και στην περίπτωση όπου τον μεταπείσεις τελείως και τον
κάνεις σχετικό, θα επαναλάβω: είναι ο χειρότερος τρόπος να διδάξεις
άσχετους, αφού δεν είμαστε Tech Support και κατά βάθος το κάναμε για
εντυπωσιασμό. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουμε *ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ* τεχνικοί και
να "διδάξουμε" και την υπόλοιπη λαοθάλασσα ασχέτων.

Και τέλος, θές να διδάξουμε άσχετους ?? Θα κερδίσουμε κάτι από αυτό ?

> prosopikos mou einai adiaforos o dimou, apo ekei kai pera me
> endiaferi sto simio pou mpori na xrisimopiithi os oxima gia na
> akoustoun kapoia vasika pragmata pou idi iparxoun sto
> www.hellug.gr www.linux.gr kai stis listes.

Αυτό είναι διαφορετικό. Άλλο αυτό. Πάω πάσο. Εγώ, αν δεν το έχεις ήδη
καταλάβει μέχρι τώρα, απλά προσπαθώ να σας δώσω να καταλάβετε ότι δεν
έχετε θέσει τον στόχο. Μου λές να διδάξουμε άσχετους. Μετά μου λές για
δημόσιες σχέσεις. Τώρα μου λές για διαφήμιση των sites. Ε, αποφασίστε
τί από όλα αυτά θέλουμε για να δούμε την υλοποίηση.

> gia ton opoion filomathi tis pliroforikis, o opoios einai ektos ceid,
> ntua kai allon uni, ta pragmata einai poli skoteina.
> ta exo girisi prosopika auta ta meri kai ksero.

Κάτσε, κάτσε. Γιατί μέσα στα Ceid, ntua κλπ θές να πείς ότι όλοι
"σχίζονται" για το Linux ?? Το 90% ούτε καν γνωρίζει την ύπαρξή του.

Τώρα μην πάω και σου φέρω τα MSDN licenses και στοιχεία για το πόσα
μηχανήματα τρέχουν Windows και πόσα τρέχουν Linux, γιατί δεν θα σου
αρέσει καθόλου αυτό που θα δείς.

> o ricudis grafi tsampe tutorial gia tin lgu.

Ο Ρικούδης νομίζω έχει να γευτεί καλύτερα πράγματα από τη ζωή από το να
κάθεται να διδάσκει "άσχετους".

> ta idia pane kai gia
> keramida.

Πάντως, σε πληροφορώ ότι μια ομάδα (εργαστηριακή) από το Ceid "του
κεραμίδα" κάθησε και έκανε εκ νέου υλοποίηση του windows task scheduler
(προφανώς πάνω σε closed source). Καταλαβαίνεις τί σημαίνει αυτό ?

>  kai epitelous ena megalo akroatirio pou akoui mpourdes epi
> xronia na mathi 5 pragmata ?

ίσως δεν έχεις καταλάβει ποιό ακριβώς είναι το ακροατήριο του RAM και
τι ακριβώς ζητάνε από το RAM. Το RAM δεν είναι τεχνικό περιοδικό, είναι
γενικού (επιστημονικού) ενδιαφέροντος, και από καθαρά επιστημονικό
ενδιαφέρον ήδη παρακολουθεί το χώρο του Linux και αφιερώνει σελίδες για
αυτό και MBs στο DVD.

> ferno autous tous dio os paradeigma.
> eimai sigouros oti iparxoun akomi perissoteroi aristoi gnostes toso
> sta panepistimia oso kai stin lista, oi opoioi mporoun
> kai autoi na prosferoun (me to azimioto) ean theloun.

Εγκαθιστώντας Linux στο PC του Δήμου ?? Ε, όχι, μάλλον υπάρχουν
καλύτερα πράγματα να ασχοληθούν.

> fantastite ligo to ram na didaski ansi C,algorithms,stevens kai oxi
> VB.

Όπα, κόψε κάτι. Σιγά μη διδάξει A.I, Βιομηχανικά Δίκτυα Υπολογιστών,
ΑΤΜ, Νευρωνικά Δίκτυα, Laser, Optoelectronics, VLSI, Assembly και Lisp.

;-) Πάντως αν το κάνει αυτό, εγώ θα κάνω συνδρομή αορίστου ;->

> episis gia to ram einai fistikia na dimosieusi ena entheto
> me docs apo linuxdoc.org i apo to comp.answers.

εντάξει, με είχαν πεί ρομαντικό στη δίπλα λίστα, αλλά εσύ το παράκανες
;-)

> to kata poso ena emporiko-diafimistiko periodiko tha endiaferthi
> gia kati tetoio einai amfisvitisimo. ostoso as min ksexname oti
> o dol vgazi xrima kirios apo allou kai poli tha tou arese mia ikona
> ekpaideutikou organismou kirous.

ήδη την έχει. 3 στους 4 διαβιάζουν RAM (μην ξεχνιόμαστε ;) Δεν νομίζω
να επιθυμεί κάτι άλλο. Είναι όσο έγκυρο θα μπορούσε να είναι.

> i anavathmisi tis xoras apo tritokosmikous akolouthous twn
> microsoft-oracle
> se efarmogeis tou open source se politiki dioikhsh kai
> ipodomi epixeiriseon pistevo oti einai kati simantiko. ean oi
> "polloi" den mpoun sto paixnidi den prokeitai na allaksi kati.

Μα κι εγώ είμαι μαζί σου!!!! Μέσα!!!! Το θέμα είναι πως ο Δήμου δεν
κολλάει και τόσο με όλα αυτά :-) Ξεκίνησες στη λάθος μεριά :)

> kata poso oi sigraffis apo to hellug mporoun na kerdisoun anagnostiko
> koino, ara kai xoro sto periodiko, eksartatai apo tin didaktiki
> deinotita tous.

Για την οποία διδακτική δεινότητα οι άπειροι συγγραφείς του τεράστιου
Hellug, πραγματικά διακρίνονται. We will konquer the World :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering