Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Fri Oct 12 16:42:00 EEST 2001

Σχετικά με το thread που έχει ξεκινήσει ...

Αν έχετε παρακολουθήσει το RAM τους τελευταίους μήνες θα ξέρετε ίσως
ότι..

1) Ο Ν.Δημου έχει σταματήσει να γράψει στο RAM (έχει εξηγήσει τους
λόγους) και έχει ψιλοαποσυρθεί από την ενεργό δράση . Γράφει
περιστασιακά όπως έγινε τελευταία.

2) Η στήλη του αντιπροσωπευε πάντα την μερίδα των απλών χρηστών οι
οποίοι πρωτοξεκινάνε να ασχοληθούν μεκάτι καινούριο. Το ότι δεν κατάφερε
να στήσει Linux το δέχομαι σαν μια μη επιτυχημένη προσπάθεια ενός απλού
χρήστη. Δεν θάβει κανεναν ούτε το Linux ( την γνώμη του λέει όπως θα την
έλεγα και εγώ αν δεν μ ου άρεσε κάτι)

Δεν είμαι δικηγόρος του αλλά νομίζω έχει κριθεί λιγάκι λανθασμένα από
μια μερίδα ανθρώπων.
Δεν υπάρχει λόγος γραψίματος επιστολής κ.λπ. Αλλωστε του απαντήσανε ήδη
ορισμένοι με όμορφο τρόπο μάλιστα.

Γιάννης