Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Fri Oct 12 14:51:01 EEST 2001

On Fri, 12 Oct 2001, Nikos Kavourinos wrote:

> sxetika me th sthlh tou k Dhmou kalo tha htan na mhn asxolithei kaneis,
> h yphresia pou prosferei psilothavontas kathe toso to linux einai
> apithana xrhsimh, arkei na synexisei na to kanei arketa syxna, to poly
> poly an arghsei na kanei kakh kritikh gia kapoio diasthma tha prepei na
> broume tropo na tou ypenthymisoume na pei mia kakh koubenta akomh. Ayto
> pou onomazoume probolh den einai katholou monodiastato pragma.
>
> epipleon an ypothesoume to apithano oti tha brethei dhladh enas arketa
> ejypnos kai kolopetsomenos wste na peisei th sygkekrimenh sthlh n
> [...]

Δεν πιστεύω ότι με την απουσία ανάδρασης (feedback) προς τον κ. Δήμου,
έχουμε αρκετά πλεονεκτήματα. Αν εμείς οι ίδιοι δεν ενδιαφερθούμε να
βελτιώσουμε (αν θεωρούμε ότι η στήλη θέλει βελτίωση) τη στήλη του, τότε δε
θα γίνει τίποτα.

Λόγω απουσίας στο εξωτερικό δε γνωρίζω το περιεχόμενο της στήλης. Αν
θεωρήσουμε ότι αναφέρει στοιχεία τα οποία δεν είναι εντελώς ίδια με τις
τελευταίες εξελίξεις του Linux (...), τότε όποιος ενδιαφέρεται πρέπει να
στήλει γράμμα με τα σχόλιά του.

Ένα τέτοιο τυπικό γράμμα θα μπορούσε να είναι:

===
Αγαπητέ κ. Δήμου,
	Είμαι αναγνώστης του περιοδικού (ΟΝΟΜΑ) και διαβάζω τακτικά τη στήλη σας
ως ένθερμος οπαδός του Linux.
	Λόγω της μακροχρόνιας χρήσης του Linux, θα ήθελα να προσθέσω
μερικά σχόλια σχετικά με το άρθρο σας με τίτλο (ΤΙΤΛΟΣ) στο τεύχος
(ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΕΥΧΟΥΣ).
	(υποθετικό σχόλιο) Στο συγκεκριμένο άρθρο αναφέρετε ότι ο τελικός
χρήστης είναι δυνατόν να ελέγξει τις υπηρεσίες οι οποίες οι οποίες
εκτελούνται στο σύστημα Linux, διανομή RedHat με την εφαρμογή LinuxConf.
Εκτός της συγκεκριμένης εφαρμογής, θα ήθελα να προσθέσω ότι ο τελικός
χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή chkconfig από τη γραμμή
εντολών. Παράδειγμα χρήσης της είναι το παρακάτω:
	# chkconfig
	(εμφανίζει μήνυμα βοήθειας)
	# chkconfig --list
	(εμφανίζει τις ενεργές υπηρεσίες)
	# chkconfig sendmail off
	(επενεργοποιεί την υπηρεσία sendmail)
	# chkconfig identd on
	(ενεργοποιεί την υπηρεσία identd)

Με το chkconfig ο τελικός χρήστης μπορεί να διαχειριστεί τόσο τις
υπηρεσίες συστήματος που βρίσκονται στο /etc/init.d/ (υπηρεσίες που
εκτελούνται κατά την εκκίνηση/τερματισμό του συστήματος), όσο τις
υπηρεσίες τύπου xinetd (παλαιότερα γνωστό ως inetd).

Ευχαριστώ για την κάλυψη του Linux,
(ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ)
===

Τέτοια γράμματα πρέπει να αποστέλλονται από τους αναγνώστες του άρθρου
και είναι σημαντικό ο καθένας να κάνει την προσπάθεια να παράσχει
ανάδραση. Δε χρειάζεται και δεν πρέπει να είναι μόνο ένα τέτοιο γράμμα,
από επίσημα χείλη. Πρέπει να είναι γράμματα από τον κάθε ενδιαφερόμενο
χρήστη.

Ευχαριστώ,
σίμος

--
If you did not get a reply in your e-mail, please check
that the Subject: field you used was relevant and precise.