Συνέντευξη από περιοδικό CHIP

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Wed Oct 10 11:06:01 EEST 2001

On Wednesday 10 October 2001 09:42, Yiannis Simos wrote:

> Ομολογώ επίσης ότι μετά από όλα αυτά που διάβασα σε αυτή την λίστα
> είχα σκοπό να κινήσω νομικές διαδικασίες.

Ενσταση!

> Κάποιοι με αποκάλεσαν "μαλάκα" και κάποιοι άλλοι ανερωτήθηκαν

Να με συγχωράτε, αλλά σε αυτήν εδώ τη λίστα και σε όλες τις άλλες
λίστες του hellug, όπως επίσης και στην αλληλογραφία του ΔΣ, κανείς μα
*ΚΑΝΕΙΣ* δεν σας αποκάλεσε με τέτοιο τρόπο.

Να μην λέμε ότι θέλουμε για να δημιουργούμε εντυπώσεις. Αυτό είναι
δημιούργημα της φαντασίας σας. Στοιχεία είναι τα archives των λιστών,
καθώς και τα archives της ιδίας της αλληλογραφίας του ΔΣ.

> "μα που ζω πιά" χωρίς *ιχνος* επιχειρηματολογίας.

Αυτό, κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν είναι ύβρις.