Re: Συνέντευξη από περιοδικό CHIP

Yiannis Simos g_simos at motorpress.gr
Wed Oct 10 09:44:01 EEST 2001

Καλημέρα σε όλους.

Θα ηθελα να σας παρακαλέσω, πριν βγάλετε τα οποιαδήποτε
συμπεράσματα, να διαβάσετε *ολόκληρο* το mail.

> Ας γίνουμε πιο μετριοπαθείς πια.

Ομολογώ ότι την συγκεκριμένη φράση την διάβασα πολλές φορές
προσπαθώντας να καταλάβω αν είναι ένα είδος... "φάρσας" ή όχι.

Ομολογώ επίσης ότι μετά από όλα αυτά που διάβασα σε αυτή την λίστα
είχα σκοπό να κινήσω νομικές διαδικασίες.

Κάποιοι με αποκάλεσαν "μαλάκα" και κάποιοι άλλοι ανερωτήθηκαν
"μα που ζω πιά" χωρίς *ιχνος* επιχειρηματολογίας.

> Η προσφορά του CHIP στο Linux είναι γνωστή. Το 1994 έδωσε το

Επιτρέψτε μου να θυμίσω ότι από το 1994 το Chip είναι το μόνο περιοδικό
που υποστηρίζει το Linux σε τόσο μεγάλο βαθμό. Επιτρέψε μου επίσης
να θυμήσω ότι *εγώ προσωπικά* αλλά και το ίδιο το περιοδικό έχουμε
αναφερθεί πολλές φορές στην HELLUG με τα καλύτερα λόγια ενώ
έχουμε κάνει και δεκάδες αφιερώματα αποκλειστικά στο Linux δίνοντας
παράλληλα και CD με ολόκληρες διανομές, *πολλές φορές*.

> αυτούς. Όταν εργάζεσαι πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή, είναι

Δεν νομίζω ότι φταίει αυτό. Θα έλεγα ότι είναι θέμα νοοτροπίας, παιδείας
και επαφής με την πραγματικότητα.

> Ας πάρουμε τα πράγματα κατά το σκεπτικό του περιοδικού.

Ομολογώ ότι κάλυψες απόλυτα ότι ήθελα να πω και σε ευχαριστώ πολύ
αν και δεν σε γνωρίζω προσωπικά.

> Και αυτό που συμβαίνει τώρα είναι να στέλνονται ιδιωτικά γράμματα δημόσια
> στη λίστα τα οποία ανάβουν τα αίματα και εκθέτουν το περιοδικό.
> Αυτό το βρίσκω απαράδεκτο.

Απαράδεκτο, κατά την γνώμη μου πάντα, είναι το γεγονός ότι ο κύριος
αντιπρόεδρος
του HELLUG έκανε post αλληλογραφία που είχα προσωπικά με εκείνον με σκοπό,
αν μη τι άλλο, να "ανάψει τα αίματα".

Θα ήταν σαν να δημοσίευα εγώ στο περιοδικό προσωπική αλληλογραφία που έχω
με αναγνώστες με σκοπό να δημιουργήσω εντυπώσεις για να αυξήσω την
αναγνωσιμότητα.

Το βρίσκω τουλάχιστον εναντίον κάθε μορφής δεοντολογίας και σεβασμού που
οφείλουμε
να έχουμε όλοι μας προς όλους.

--

Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα και παρακαλώ να μου
επιτραπεί.

1. Η εκτίμηση μου για την παγκόσμια κοινότητα του Linux γενικότερα όσο και
για το HELLUG,
τα στελέχη του και τα μέλη του είναι πολύ μεγάλη, υπάρχει εδώ και χρόνια και
δεν
θα αλλάξει εξαιτίας μεμονωμένων γεγονότων.

2. Το αν το Linux έχει "εισβάλει" στην αγορά "πιά" (λέξεις που ενόχλησαν
ορισμένους) είναι
κάτι το οποίο δεν γνωρίζει ο "μέσος αναγνώστης του περιοδικού" και αυτό
έχουμε σκοπό να
του πούμε.
Οι συντάκτες του περιοδικού δεν είναι ούτε άσχετοι, ούτε έχουν άγνοια της
αγοράς αλλά ούτε
και ζουν στον κόσμο τους.
Επιπλέον κάποιοι απο αυτούς, επιτρέψτε μου να πω, έχουν δεκαετίες "στην
πλάτη" τους και έχουν
δει την πληροφορική από την αρχή της.

Επαναλαμβάνω ότι οι λέξεις "εισβάλει" και "πιά" έχουν σκοπό να πουν στον
"μέσο αναγνώστη
του δικού μας περιοδικού" ότι υπάρχει και κάτι άλλο εκτός από τα Windows που
είναι πολύ
αξιόλογο, σοβαρό και έχει μέλλον.

3. Μία από τις ερωτήσεις που είχα υποβάλει στην πρώτη επικοινωνία που έιχα
με τον αντιπρόεδρο
του HELLUG ήταν το τι πιστεύει σχετικά με την συμπεριφορά που δείχνουν
ορισμένοι "οπαδοί" του
Linux. Προσωπικά μου θυμίζει συμπεριφορά κανίβαλων σε ποδοσφαιρικούς αγώνες
του '80.

Και ναι. Αυτό κάνει κακο στο Linux (η συμπεριφορά).

4. Προσωπικά, δεσμεύομαι για ακόμη μία φορά να υποστηρίξω το Linux, τους
συλλόγους στην Ελλάδα
και τον ίδιο τον HELLUG με όποιο τρόπο μπορώ, με τα λίγα μέσα που διαθέτω,
και φυσικά δεν επιθυμώ
να σταματήσει η επικοινωνία μου με το ΔΣ του HELLUG και συγκεκριμένα με τον
αντιπρόεδρο, που
εκτιμώ και σέβομαι.

5. Η κριτική είναι πάντα ευπρόσδεκτη και είναι ένας τρόπος για όλους μας να
μάθουμε τι κάνουμε
λάθος έτσι ώστε να το διορθώσουμε. Την δέχομαι την κριτική και την επιδιόκω.
Ομως, ύβρεις, αβάσιμες κατηγορίες, έλειψη επιχειρηματολογίας και σεβασμού
είναι πράγματα
τα οποία όχι μόνο δεν δέχομαι, αλλά δεν ανέχομαι σαν άνθρωπος.
Είμαι σίγουρος ότι κάπως έτσι νιώθετε όλοι.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Δυστηχώς, λόγω φοβερής πίεσης χρόνου δεν θα
είμαι σε θέση
να συνεχίσω έναν διάλογο τέτοιου τύπου.
Οποιος επιθυμεί μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω προσωπικού e-mail.

---
Yiannis Simos

MotorPress Hellas S.A., CHIP Magazine

Internet Business