Ακόμη ένασημαντικόθέμα

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Mon Jul 23 17:40:02 EEST 2001

> 'Α, ναί, και μην πολυενθουσιάζεστε και με τον konqueror και τον δείχνετε
> στο
 κοινόν αβέρτα, πάλι ρεζίλι θα γίνουμε. (Διότι ο συγκεκριμένος browser
> δεν καταλαβαίνει πχ τί πάει να πει valign=middle, και πάει και τα κολλάει
> όλα στο ταβάνι. Δεν καταλαβαίνει κι άλλα πράγματα, δεν είναι μόνον αυτό,
Αν γίνεται δώσε ένα σχετικό url για να επισκευαστεί το θέμα, το οποίο πάντως
δε νομίζω να "μας κάνει ρεζίλι". Σιγά. Εγώ ούτε καν είχα σκεφτεί την ιδέα να
στοιχίζονται κάθετα τα στοιχεία στο κελί ενός πίνακα. Νομίζω ότι πιο ρεζίλι
θα μας κάνει ένας στυλάτος browser που είχε (σε κάποια φάση) την φαεινή ιδέα
να υλοποιήσει τα μηνύματα javascript που προβάλλονται στο Status Bar σαν
modal pop-ups που απαιτούν OK για να κλείσουν.
Προσωπικά δεν έχω συναντήσει ποτέ (σοβαρό) πρόβλημα απεικόνισης με τον
konqueror από το 2.1.2 και μετά, αν και καμιά φορά για λίγα χιλιοστά του
δευτερολέπτου με τρομάζει (μέχρι να κατέβει το stylesheet). Τεστ: μπες στο
msdn με konqueror 2.2pre-alpha και με moz0.9.1 και να δούμε πιο από τα δύο θα
σου εμφανίσει (και θα σου παίξει) σωστά τον πίνακα με τα Javascript-enabled
κελιά στο αριστερό σημείο.
> απλά αυτό είναι το απλούστερο και χονδροειδέστερο, και απορώ γιατί σχεδόν
> όλη η κοινότητα κάνει χαρές μεγάλες με πάρτη του. Ναί μεν, φοβερή ιδέα
Γιατί προγραμματιστικά ο Konqueror είναι ένα θαύμα. Η επεκτασιμότητα, η
ταχύτητα και η ευελιξία του είναι απίστευτες, και στην ανάπτυξη/σχεδίασή του
έχουν αποφευχθεί πολλά λάθη που έγιναν και στα netscape, opera, mozilla και
IE.
> είναι το - μέχρι στιγμής άτυπο - programming layer των io slaves, αλλά ο
> konqueror έχει πολλή δουλειά ακόμη μπροστά του.) Δείξτε τον Μοζίλλα, που
Διαφωνώ. Ο Konqueror είναι πρόγραμμα production επιπέδου, ίσως το μόνο
(πλην του ίδιου του KDE και του XFree86) που έχει να επιδείξει το OS Desktop.
> έχει και ψιλοφουτουριστικό design! :-)
Προτιμώ ο browser μου να τυπώνει WYSIWYG ελληνικά απ' ευθείας σε .pdf, ή να
μου πακετάρει ολόκληρη τη σελίδα (με εικόνες και applets) σε ένα .war (από το
οποίο στη συνέχεια διαβάζει χωρίς αποσυμπίεση), ή να παίζει ActiveX Controls,
ή να μου μεταφράζει on the fly τη σελίδα με το babelfish, παρά να είναι
όμορφος. Νομίζω ότι και ο χρήστης που έρχεται από M$ (αν και προσωπικά δεν
πολυνοιάζομαι για τη γνώμη του)  και γενικά κάθε χρήστης ξέρει να ξεχωρίζει
την ουσία από το περιτύλιγμα. Άλλωστε ο Konqueror είναι πιο ωραίος από τον IE.

CU
Δημήτρης