Ακόμη ένα σημαντικόθέμα

DJ Art djart at linux.gr
Mon Jul 23 15:42:00 EEST 2001

Έχω κάποιες ενστάσεις:

On Sunday 22 July 2001 22:43, Photis Yannoulas wrote:

> Γι' αυτό πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη λαμπρότητα (αυτονόητο!), διότι η
> InfoSystem είναι η κοντινότερη χρονικά έκθεση στο γεγονός.

Ναι, αλλά η Comdex είναι μεγαλύτερη έκθεση και θα έχουμε περισσότερους
εθελοντές (guess so) και περισσότερο κόσμο κλπ κλπ.

> Επίσης, ΠΟΛΛΗ προσοχή στο τί θα παρουσιαστεί στον κόσμο, ειδικά στον
> άσχετο.

μετά από 2 συνεχόμενες συμμετοχές στην Infosystem, είχαν βγεί κάποια
συμπεράσματα. Αυτά ήταν πως κάθε φορά βάζουμε έναν Desktop μηχάνημα και
έρχονται αυτοί οι άσχετοι που αναφέρεις και ..... και βλέπουν το KDE.

Χαρήκαμε!!! Αυτό είναι το Linux ??

και όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι 2 συνεχόμενες χρονιές στο ίδιο μέρος,
στην ίδια δύσκολη περίοδο κλπ. Ας δοκιμάσουμε να κάνουμε εμφάνιση και
στην comdex που είναι και στην Πρωτεύουσα για να βγάλουμε κι απο κεί
συμπεράσματα ....

> Μην εγκαταστήσει κανένας πχ το SuSE 7.1 σε κάποιο μηχάνημα,
> και ζητήσει ο x άσχετος να γράψει κάτι στα Ελληνικά, να δει πώς

(έχει λυθεί πλέον το πρόβλημα με τα ελληνικά -- no need to worry :)

> 'Α, ναί, και μην πολυενθουσιάζεστε και με τον konqueror και τον
> δείχνετε στο κοινόν αβέρτα, πάλι ρεζίλι θα γίνουμε.

εδώ διαφωνώ. Να προσπαθήσουμε να καλύψουμε "ατέλειες" του περιβάλλοντος
?? γιατί ?? Αυτά τα κάνει η Microsoft.

Δεν νομίζω να αποδώσει. Άλλωστε, σε όποιον δεν αρέσει ο Konqueror, ας
πάει στα Windows.
Κατά την γνώμη μου, ο konqueror είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα για
desktop που θα μπορούσαμε να έχουμε εκεί να τα ανεμίζουμε ....
Μπορεί να τα αφήνει τα tables στο ταβάνι, αλλά τουλάχιστον τα δείχνει,
είναι γρήγορος και τα λοιπά. Κανείς δεν λέει πως είναι τέλειος.

> και απορώ γιατί σχεδόν όλη η
> κοινότητα κάνει χαρές μεγάλες με πάρτη του.

γιατί είναι κάτι που φαίνεται εξ αρχής να πηγαίνει καλά και ενθουσιάζει.

VS,

o mozilla είναι κάτι που εξ αρχής είναι ΤΟΝΟΥΣ βαρύ και απογοητεύει.

:-)
Φιλικά ...

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>