ms attacks open source

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jul 5 16:17:01 EEST 2001

----- Original Message -----
From: I.Ioannou <roryt at roryt.gr>
Sent: Thu, Jul 05, 2001 at 12:33:25PM +0000
Subject: ms attacks open source

> To ena apo auta eixe extension .emz, to opoio h entoli file to kanei
> report san :
>
> image001.emz:  gzip compressed data, deflated,
>                last modified: Thu Jan  1 00:00:00 1970,
>                max compression, os: Win/32
>
> Opote, an ena proion MS (Excel 9), h akomi kai o mailer pou
> xrisimopoihthike (X-Mailer: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200 )
> xrisimopoioun ena programma GPL'ed, h idia h Microsoft einai paranomi
> giati xrisimopoiei "potentially viral" programmata :-)))

Prosoxh.  Mporei apla na isxuristoun oti diabasan ton algorithmo tou
gzip kai grapsane apo to mhden clean implementation tou gia Win32
users.

> Mporei kapoios na to kanei confirm (exw mono linux).

Mono oti to arxeio auto einai sumpiesmeno me programma pou 'jerei na
grafei gzip files' mporeis na apodeijeis.

> Ti leei o sylogos, an isxyei, to stelnoume sthn FSF ?

Thn FSF tha thn endiefere (pera apo logous gohtrou, kai "na
xrhsimopoioun diko mas programma"), mono an mporouses na apodeijeis
oti xrhsimopoihsan GNU source se portions tou programmatos.

-giorgos