ms attacks open source

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Thu Jul 5 15:36:01 EEST 2001

Fantazomai tha ta exete hdh diabasei :

http://dailynews.yahoo.com/h/zd/20010702/tc/ms_attacks_open_source_1.html

Opws kai ta alla nea pou yparxoun sto linux.org.

Na dwsw to diko mou petradaki, an alitheuei, tote -to ligotero- exei
plaka :

Elaba ena e-mail me ena speadsheet metatremeno se html (xml).
Generator content="Microsoft Excel 9" leei mesa.
Mazi me ayto htane attached dyo arxeia images (logos).
To ena apo auta eixe extension .emz, to opoio h entoli file to kanei
report san :

image001.emz:  gzip compressed data, deflated,
               last modified: Thu Jan  1 00:00:00 1970,
               max compression, os: Win/32

Opote, an ena proion MS (Excel 9), h akomi kai o mailer pou
xrisimopoihthike (X-Mailer: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200 )
xrisimopoioun ena programma GPL'ed, h idia h Microsoft einai paranomi
giati
xrisimopoiei "potentially viral" programmata :-)))

Mporei kapoios na to kanei confirm (exw mono linux).

Ti leei o sylogos, an isxyei, to stelnoume sthn FSF ?

roryt