Lets have a party

DJ Art djart at linux.gr
Thu May 17 01:13:01 EEST 2001

On Wednesday 16 May 2001 23:19, Βασίλης Γιαννακόπουλος\(Bill
Giannakopoulos\) wrote:

> στιγμή που δεν έχω τίποτα σχετικό να προσφέρω. Ως σύλλογος πές μου
> πότε κάνατε μία συνάντηση, για ενημέρωση και πληροφόρηση μελών;

Να την κάνουμε την συνάντηση αυτήν, η ιδέα των σεμιναρίων έχει ρίζες
εδώ και 2-3 χρόνια. Αλλά για πές μου κάτι. Ποιός θα ενημερώσει και θα
πληροφορήσει τα μέλη ? Το ΔΣ ? Μην τρελαθούμε τελείως. ή οι "συνήθεις
ύποπτοι" που ως συνήθως είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι που κάνουν και όλα
τα υπόλοιπα ?

Αν αντί για την γκρίνια, σχεδίαζες ομιλία και ύλη σεμιναρίου ώστε
"αύριο" να βγείς και να πείς "ετοίμασα ΑΥΤΑ. προσφέρομαι ομιλητής σε
αυτήν την ενημέρωση να βγώ και να πώ ΑΥΤΑ και ΑΥΤΑ κύριοι", αν αντί για
την γκρίνια έψαχνες εκ των προτέρων να βρείς την αίθουσα στην οποία θα
γίνονται τα σεμινάρια, τότε ίσως να είχε προχωρήσει το θέμα αυτό.

Το θέμα των σεμιναρίων είναι γνωστό κι αυτό (και μη εξαιρετέο). Το μόνο
που μπορεί να κάνει το ΔΣ είναι να "στρώσει" το έδαφος κατάλληλα και να
παροτρύνει και να περάσει την ιδέα και να βάλει ένα υπόβαθρο πάνω σε
αυτήν την ιδέα (τόσο από ιδεολογικής απόψεως όσο και από "υλικής"
άποψης, να τρέξει να βρεί εξοπλισμό, αίθουσα κλπ). Η τελική υλοποίηση
θα είναι από τα μέλη, όμως.

> Σε ρωτώ και θέλω να μου απαντήσεις σε αυτό ευθαίως, πια η διαφορά
> ενός που ανήκει στην HELLUG και ενός που δεν ανήκει.

οι στόχοι του συλλόγου είναι γνωστοί. μην ξεφεύγεις. Δεν γράφεσαι για
να στρατολογηθείς, γράφεσαι για να προσφέρεις κάτι από μόνος σου.

Αν εγώ γραφτώ σε ένα κόμμα (δηλ. πληρώνω) και δεν προσφέρω τίποτα, δεν
θα φταίει το κόμμα, θα φταίω εγώ.

> προσφαίρω τίποτα. Είμαι εντελώς άχρηστος. Προσπαθώ να μάθω,
> δυσκολεύομαι διότι έχω και το σχολείο μου, όπως άλλοι τις δουλειές
> τους και προσωρώ σαν σαλιγκάρι. Αν ήμασταν πιο ενεργοί αν αυτοί που
> ανήκαν στην HELLUG έδιναν στους Έλληνες να καταλάβουν οτι

Ναι, πώς. Μόνο εσύ έχεις το σχολείο σου ? Παρόλα αυτά θές όλοι οι
υπόλοιποι (εκτός από σένα) "να ήμασταν πιο ενεργοί".

έτσι ξέρω κι εγώ.

> Δεν γκρινιάζω για να γκρινιάζω, ούτε επειδή είμια άχρηστος και δεν
> έχω τίποτα να σας προσφαίρω, γκρινιάζω για το καλό όλων και για ένα
> καλύτερο μέλλον.

χε, όπως λέει και μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο: "κι εγώ πη$%^άω για την
επικράτηση της παρθενείας".

> Όσο και αν φαίνεται απίστευτο ο σύλλογος έχει ένα κύρος. Θα αποκτήσει
> πολύ μεγαλύτερο αν τα μέλη του δουλεύουν.Δεν το νομίζεις;

Προφανώς θα το αποκτήσει, αλλά τι προτείνεις? Να στρατολογήσουμε ? Να
πληρώσουμε ? Τί ?

Διαφωνείς με την όλη κατάσταση αλλά δεν προτείνεις κάποια "χειροπιαστή"
λύση. Παρά μόνο πως θα ήθελες να είναι. Αυτό που μετράει είναι πως
μπορούμε να το υλοποιήσουμε αυτό.

Από την άλλη πλευρά, και να μην πάμε στην "βαριά" υπόθεση σεμιναρίων,
είχαμε προτείνει κάτι άλλο:

έτσι κι αλλιώς μαζευόμαστε κάθε μήνα.
Κάποιος, όποιος θέλει, όσοι θέλουν, θα μπορούσαν να "ετοιμάσουν" ένα
θέμα για το οποίο να μιλήσουν (για παράδειγμα Samba). Θα βγούμε μετά κι
εμείς στο site και κάτω από το banner για την συνάντηση θα γράφουμε:
"θα υπάρξει ομιλία και παρουσίαση με θέμα την Samba. Ανοιχτά, είναι
όλοι καλεσμένοι για να ακούσουν, ελεύθερα. είτε δεν είναι μέλη, είτε
είναι από την Ινδία, είτε είναι ενδιαφερόμενοι, κλπ".

Προφανώς, ποτέ κανείς δεν το δοκίμασε. Ξέρουμε πως θα καταλήξει κι
αυτό, θα πρέπει να το κάνει 5 φορές το ΔΣ (μία ο καθένας μας) μήπως και
γίνει συνήθεια.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras