Lets have a party

Βασίλης Γιαννακόπουλος(Bill Giannakopoulos) BillG at hellug.gr
Wed May 16 23:22:01 EEST 2001

Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Ανήκω και σε άλλου είδους συλλόγους που δεν
έχουν καμία σχέση βέβαια με Η/Υ, μη κερδοσκοπικούς. Και βλέπω οτι ο καθένας
κάνι "κατι". Θα σου πω την αλήθεια, εγώ απο προγραμματισμό δεν ξέρω πολλά
πράγματα. Ίσως ούτε και τα βασικά. Αυτό δεν είναι καθόλου υπέρ μου και στην
πραγματικότητα δεν μπορώ να βρίσκομαι σε έναν σύλλογο που ασχολείται με
τέτοια θέματα απο την στιγμή που δεν έχω τίποτα σχετικό να προσφέρω. Ως
σύλλογος πές μου πότε κάνατε μία συνάντηση, για ενημέρωση και πληροφόρηση
μελών; Να ξέρουν που βρίσκονται. Να υπάρχει κάτι σαν αλληλοβοήθεια και
αλληλομάθηση. Βοήθεια υπάρχει βέβαια αλλά πόσοι στην Ελλάδα ξέρουν το Linux;
Λιγοι. Μέσα σε αυτούς πιστεύω οτι είσαι και εσύ. Οι γνώσεις όμως δεν
πηγαίνουν παραπέρα. Ναι υπάρχουν τα How Tos που κάποιος καλός άνθρωπος
έκατσε και τα μετάφρασε, ναι υπάρχει η λίστα που πολλοί καλοί άνθρωποι
απαντούν στις ερωτήσεις των αρχαρίων. Όμως δεν υπάρχει το πνεύμα της
καθοδήγησης αν δεν θες οργάνωσης.
Σε ρωτώ και θέλω να μου απαντήσεις σε αυτό ευθαίως, πια η διαφορά ενός που
ανήκει στην HELLUG και ενός που δεν ανήκει. Θα ήθελα πολύ να μου απαντήσεις.
Όσο για τον υπαινιγμό, σου λέω οτι εγώ δεν μπορώ να προσφαίρω τίποτα. Είμαι
εντελώς άχρηστος. Προσπαθώ να μάθω, δυσκολεύομαι διότι έχω και το σχολείο
μου, όπως άλλοι τις δουλειές τους και προσωρώ σαν σαλιγκάρι. Αν ήμασταν πιο
ενεργοί αν αυτοί που ανήκαν στην HELLUG έδιναν στους Έλληνες να καταλάβουν
οτι εεεεεεε!!!!Υπάρχουμε. Υπάρχει το Linux!!Τότε θα ήμασταν καλύτερα. Αντί
για κοινότητα θα ήμασταν κάτι πολύ περισσότερο.
Όλοι νομίζω κατανοούμε οτι δεν πάμε καλά. Έχουμε μερικούς καημένους που
σκίζονται για τους υπόλοιπους και οι υπόλοιποι ......(λογοκρησία)
Δεν γκρινιάζω για να γκρινιάζω, ούτε επειδή είμια άχρηστος και δεν έχω
τίποτα να σας προσφαίρω, γκρινιάζω για το καλό όλων και για ένα καλύτερο
μέλλον. Θα ψάξω κάτι τώρα το καλοκαίρι για να ασχοληθώ, μια μετάφραση ένα
κάτι. Απο μόνος μου όμως.
Όσο και αν φαίνεται απίστευτο ο σύλλογος έχει ένα κύρος. Θα αποκτήσει πολύ
μεγαλύτερο αν τα μέλη του δουλεύουν.Δεν το νομίζεις;
Με τα τιμής
BillG