50 για την ημερίδα του Dilima

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Thu Mar 8 00:52:01 EET 2001

On Wed, Mar 07, 2001 at 10:40:10PM +0200, DJ Art wrote:

> [...]
> οι admins, μου λές πως 50 χιλιάρικα  που δεν ξέρω και γώ πόσο σου
> βγαίνει η Παναγία (ως admin) να τα βγάλεις, σου φαίνονται λογικά ?? (και
> με βάση το πρόγραμμα της ημερίδας ?)
>
> Δεν ξέρω τί κάνουν οι άλλες χώρες και αν στην Αμερική οι admins
> πληρώνονται με ράβδους χρυσού, αλλά εδώ στο Ελλάδα 50 χιλιάρικα είναι
> πολλά. Τελεία και παύλα. Φοιτητής δεν μπορεί να το παρακολουθήσει.
> Δημόσιος υπάλληλος δεν μπορεί να το παρακολουθήσει. Ακόμα και καθηγητής
> πανεπιστημίου αμφιβάλλω αν μπορεί να ανταπεξέλθει.
>
> Πόσο άλλωστε κάποιος κοινός Linuxάς hobbiστας. Εκεί το πάω εγώ.

Kai pios sou leei oti ayti i imerida apeythinete se admins i se aplous
hobbistes. To na parakolouthisei ayti tin imerida enas admin i enas aplos
hobbistas nomizo einai ahristo dioti oi gnoseis pou parehonte ekei den
einai para 1-2 meres psajimo sto Inet.

Fantazome oti eides to programma tis imeridas kai glikathikes, dioti kai ego
paradehomai oti einai shetika fantahtero. Alla, provlepo oti sto kathe thema
tha dothei mono mia periliptiki anafora (mi sou po oti oute kai periliptiki
tha'nai). Se ola ta themata dinete gelia mikros hronos gia tin parousiasi.
Xronos 15-20 lepton gia parousiasi thematon, opos kriptographikes methodoi
(stin periptosi tou nmav), einai praktika ahristos otan gia mia periliptiki
parousiasi sto ti einai kriptografia thelei pano apo mia ora.

> Τότε ποιός να το παρακολουθήσει ? Ο διευθυντής της Microsoft και ο
> πρύτανης του ΕΜΠ και άντε κανένας βουλευτής/υπουργός ??? Χαρήκαμε.

Ma akrivos se ayta ta atoma apeythinete, ipsila stelehi epihiriseon,
organismon kai ekpaideytikon idrimaton, ante kai kammia etairia na
plirosei gia na pane oi admin tis.

Kai aytoi pou tha pane nomizeis oti endiaferonte gia ayta pou leei to
programma, apla gnorimies theloun na kanoun oi anthropoi.
(ellinisti Contacts)

> και δεν νομίζω, όπως είπες, να συγκρίνονται οι 3ήμερες και 4ήμερες
> ημερίδες με την συγκεκριμένη.

Se ayto simfono, ekeina ta sinedria (SANS, USENIX) apeythinonte
apokleistika se tehnika katartismenous, me apla logia ekei diskolo na
vreis kanena pou na asholite me to marketing. Ekei episis to kathe thema
pianei ena olokliro proino.

Gia koita kai ayto kai tha katalaveis apolita
 http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=19990201&mode=

Filika Fanis