50 για την ημερίδα του Dilima

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Mar 8 00:27:01 EET 2001

On Wed, 07 Mar 2001 22:40:10 +0200
DJ Art <djart at linux.gr> wrote:

<snip>

> Εσύ που ζείς σε αυτόν τον κόσμο και μάλιστα είσαι και admin και ένας
> λόγος παραπάνω που η ημερίδα είναι για security και πιο πολύ για admins,
> και με βάση τα χρήματα που ενδεχομένως να έχεις εμπειρία που πληρώνονται
> οι admins, μου λές πως 50 χιλιάρικα  που δεν ξέρω και γώ πόσο σου
> βγαίνει η Παναγία (ως admin) να τα βγάλεις, σου φαίνονται λογικά ?? (και
> με βάση το πρόγραμμα της ημερίδας ?)

Ναι, απόλυτα λογικά γιατί
a) στο μισθό σου σαν admin δεν είναι υπερβολικά (δεν πηγαίνεις σε ημερίδες
κάθε μέρα εξάλλου :)
b) συνήθως κάτι τέτοια τα πληρώνει η εταιρεία που σε απασχολεί και
ενδιαφέρεται για το know-how των υπαλλήλων της (αν ενδιαφέρεται βέβαια)

<snip>
> Φοιτητής δεν μπορεί να το παρακολουθήσει.

Δεν νομίζω ότι απευθύνεται σε φοιτητές. Αυτοί μαθαίνουν ακόμα (ή μάλλον θα
έπρεπε να τα μαθαίνουν) σε άλλο επίπεδο αυτά τα θέματα.

> Δημόσιος υπάλληλος δεν μπορεί να το παρακολουθήσει. Ακόμα και καθηγητής
> πανεπιστημίου αμφιβάλλω αν μπορεί να ανταπεξέλθει.

Γκουχ γκουχ... μάλλον στο πανεπιστήμιό σας οι καθηγητές σας σας
κοροιδεύουν για τους μισθούς τους.

> Πόσο άλλωστε κάποιος κοινός Linuxάς hobbiστας. Εκεί το πάω εγώ.

Δεν νομίζω καν να απευθύνεται σε hobbίστες (είδες φαντάζομαι τις ομιλίες).

<snip>

> και δεν νομίζω, όπως είπες, να συγκρίνονται οι 3ήμερες και 4ήμερες
> ημερίδες με την συγκεκριμένη.

Ούτε και οι τιμές. (4πλάσια και 2πλάσια ανά μέρα για SANS και USENIX
αντίστοιχα).

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr