new list

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Dec 10 01:50:02 EET 2000

On Sat, Dec 09, 2000 at 04:54:24PM +0200, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Ο ρόλος της lgu είναι υπερβολικά γενικός. Δεν απευθύνεται
> συγκεκριμένα ούτε στον administrator ούτε στον προγραμματιστή
> ούτε στον χρήστη - απευθύνεται σε όλους με αποτέλεσμα να γίνεται
> χαμός απο άσχετα μεταξύ τους μυνήματα. Ουτε chat να ήταν.

Κι ακριβως αυτό είναι και η ομορφιά της LGU.  Το ότι ειναι κάποια λίστα
που γενικοτερα chatting (για linux, πάντα, κι όχι chatting για
οτιδήποτε μας κατέβει) *μπορεί* να γίνει.

Συμφωνώ όμως ότι με έχω πιάσει και μένα σε ώρες που δεν είχα και πολύ
όρεξη να κάνω απλά mass delete ολόκληρα threads από τη λίστα, χωρίς καν
να διαβάσω τι λέγανε!

Όσον αφορά στη δημιουργία της greek-unix-admins ή οτιδήποτε, μάλλον
είμαι θετικός.  Χωρις να έχω όμως, φευ, αυτή τη στιγμή σοβαρά
επιχειρήματα υπέρ μιας τέτοιας λίστας.

- giorgos