new list

DJ Art djart at linux.gr
Fri Dec 8 13:47:01 EET 2000

Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Δεν ξέρω αν έχω αλλάξει εγώ ή η λίστα - αλλά τελευταία μόνο ένα 1-2%
> των μυνημάτων της lgu βρίσκω ενδιαφέροντα ενώ το υπόλοιπο φευγει
> στο /dev/null, ως φασαρία.
> Πως σας φαίνεται η ιδέα για μια λίστα του στυλ

Πολύ καλή ιδέα, συμφωνώ μαζί σου, βέβαια πρέπει να συζητηθεί εδώ από
όλους ή/και στις συναντήσεις που κάνουμε κάθε φορά. (εννοώ απλά να
ακουστούν όσο περισσότερες απόψεις γίνεται).

> linux-greek-admins

> unix-greek-admins
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Θα έλεγα αυτό. (Να καλύπτει και εκείνη την πολυπόθητη FreeBSD λίστα που
στο παρελθόν συνέχεια υπήρχαν προτάσεις να ανοίξει ;)

> linux-greek-hacking
>
> ή κατι τέτοιο;

Βέβαια, σημασία δεν έχει το όνομα. Σημασία έχει η ουσία (το περιεχόμενο,
οι κανόνες, το τί πράγματα θα μπορούν να συζητηθούν εκεί μόνο κλπ ...)

Ναι, είναι καλό σιγά-σιγά να διασπάται η μία γενικότερη λίστα σε πολλές
και ειδικές για να ξέρει κανείς τί ψάχνει, σε  ποιά λίστα να το βρεί και
να μην επικρατούν χαοτικά κλίματα :-)

Π.χ. φανταστείτε τι μπέρδεμα θα ήταν να μην υπήρχε η ι18η και όλα να
γράφονταν στην lgu. Έτσι μπορεί κανείς να κρατά καλύτερα archive και να
κάνει καλύτερη αναζήτηση σε αυτά.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras