Μπλέκουμε επικίνδυνα (was Re: debian fsg)

Lefteris Chatzibarbas elefree at hal.csd.auth.gr
Fri Nov 3 03:23:01 EET 2000

On Thu, Nov 02, 2000 at 11:56:24PM +0200, DJ Art wrote:

> Λοιπόν, τάσσομαι σαφέστατα υπέρ της DFSG. Είμαστε ένας απλός σύλλογος με
> προς το παρόν ελαχιστότατα projects και αν αρχίσουμε έτσι, θα καθόμαστε
> όλην την ημέρα να εγκρίνουμε άδειες κλπ. χωρίς να υπάρχει λόγος και
> ανάγκη.

Συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω τα όσα ανάφερε ο Νικος Μαυρογιαννόπουλος για
έναν οδηγό (σύνταγμα) που θα αποδέχεται ή απορρίπτει τα licenses (και θα
πρότεινα -κι εγώ- τα DFSG), αλλά επίσης θεωρώ ότι κάτι σαφέστερο απαιτείται
όπως προείπε και ο Μιχάλης Καμπριάνης.

Ναι, δεν λέω καλά τα guidelines, αλλά κρίνω ως σωστότερο να υπάρχει και
ένας κατάλογος, που θα αναφέρονται, σίγουρα όχι όλα, αλλά αρκετά από τα
licenses που είναι αποδεκτά.

Με αυτόν τον τρόπο, ούτε η αποδοχή/απόρριψη των licenses γίνεται χωρίς
κάποια βάση, αλλά και ούτε η όλη τακτική του συλλόγου για τα φιλοξενούμενα
project (και τις άδειες τους) «καλύπτεται από ασάφεια», καθώς αναφέρονται
τα συνηθέστερα licenses, που χρησιμοποιούνται περισσότερο, και είναι δεκτά
από το HELLUG.

Απλά, η άποψη μου επί του θέματος...