Μπλέκουμε επικίνδυνα (was Re: debian fsg)

DJ Art djart at linux.gr
Fri Nov 3 00:32:00 EET 2000

Michalis Kabrianis wrote:

> Για εμένα, το "guide lines του Debian" δεν λέει τίποτα απολύτως. Μα απολύτως.
> Θέλω συγκεκριμένες απαντήσεις....

Λοιπόν, τάσσομαι σαφέστατα υπέρ της DFSG. Είμαστε ένας απλός σύλλογος με
προς το παρόν ελαχιστότατα projects και αν αρχίσουμε έτσι, θα καθόμαστε
όλην την ημέρα να εγκρίνουμε άδειες κλπ. χωρίς να υπάρχει λόγος και
ανάγκη.

Χάσαμε την ουσία, η οποία είναι πολύ απλή: Ας είναι με οποιαδήποτε (θα
το πώ λαϊκίστικα) open-source compatible (compliant) άδεια θέλει. Η
ουσία είναι να το project.hellug.gr στο section download να έχει
οπωσδήποτε τον κώδικα και να μην είναι εμπορικό.

Απλό δεν είναι ???

> ΣΤ) Τα debian guidelines λένε "No Discrimination Against Persons or Groups " αλλά το Babel (ελληνικά για TeX, Συρόπουλος) έχει ειδικό όρο, να ΜΗΝ χρησιμοποιηθεί με κανένα τρόπο από τις Εκδόσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το babel είναι free ή δεν είναι free software?

Δεν ξέρω αν είναι free ή όχι, αλλά ξέρω πως δεν θα αποτελούσε project
του συλλόγου και να φιλοξενείται στους servers.

> Z) Όπως έχω ξαναπεί εδώ και κανένα τετράμηνο, (http://baza.eeea.gr/commentShow.php3?sid=20000627160706&pid=68) τα προγράμματα που γράφω θα βγαίνουν με license του τύπου "to xrisimopoioun oloi ektos apo aytous pou me katigoroun xwris apodeikseis kai me spontes" και έχω σοβαρότατο

Πάλι θα επαναλάβω το ίδιο. Δεν σε βλέπω να μιλάς για κώδικα. Ο κώδικας
είναι η ουσία. Δεν είναι ουσία το ποιός θα το πάρει δωρεάν και ποιός όχι
.... Το free-beer είναι το δεδομένο μας. Δεν μιλάμε για commercial. Από
εκεί και πέρα αρκεί να υπάρχει ο κώδικας.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras