Ta projects poy filoksenoyme

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Fri Nov 3 01:04:01 EET 2000

Olo to 8ema ine na mhn baloyme kerdoskopika projects kai kleista programmata
poy den symfonoyn me tis apopsis mas san syllogos. Etsi as apofasisoyme na
akoloy8hsoyme kapio dromo. Eite toy opensource.org eite toy gnu.org eite toy
Debian. As skeftoyme telika ena geniko kanona, etsi kai allios exo pi oti 8a
eksetazoyme ke memonomena an xreiastei. Den 8elo na bleksoyme me tis
leptomeries. Apla prepi na boyn kapioi kanones. As baloyme kapioys kanones
gia tis Licenses ton project poy filoksenoyme. Epishs gia toys kanones to ti
8a dexomaste apo toy xorhgoys, oyte foni, oyte akroasi.. Ti ginete? Moiraia
prepi o syllogos na organo8i ligo. Den milao na to kanoyme eteria. Alla
prepi na papsoyme na eimaste mono mia parea poy pinoyme kafe, an 8eloyme na
diadosoyme to Linux sthn Ellada. Etsi distyxos (oyte ke mena moy aresoyn oi
kanones) prepi na baloyme kapioys (oso ligoteroys ginete). H ypar3h ton
kanonon einai anagkaia gia na mhn exoyme problhmata typoy "H klika toy
hellug apofasizi ti 8a bali sto site". Den moy aresi na symmetexo se klikes
ke etsi epimeno na boyn kapoioi basikoi kanones gia na exoyme ena sosto
prosopo pros ta ekso.

K. Tsakaloglou

P.S. Oi kanones poy bazoyme den ine gia na apagorepsoyme kati, einia apla
gia na exoyme mia taktiki ke apopsi san syllogos. Gia mena den prepi na
yparxei to apagorevete. Apla otan h periptosi empiptei ston geniko kanona na
ginete h doylia apo kapoion xoris na fobate oti kapioi 8a ton kraksoyn. An h
periptosh den empipti stoys kanones 8a thn eksetasoyme prin apofasisoyme
otidhpote.