debian fsg

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Thu Nov 2 19:31:01 EET 2000

On Thu, Nov 02, 2000 at 04:30:37PM +0200, Michalis Kabrianis wrote:

> Εγώ θα συνεχίσω να είμαι ο "κακός" της υπόθεσης.
> Για εμένα, το "guide lines του Debian" δεν λέει τίποτα απολύτως. Μα απολύτως.
> Θέλω συγκεκριμένες απαντήσεις....
> A) Η MPL είναι εγκεκριμμένη και από το GNU και από το OSI αλλά αυτό δεν
> εμποδίζει την Netscape να βγάζει το PR3 closed-source υπό το NPL (Netscape Public License)
> παρά το ότι είναι derivative work. Αυτό επιτρέπεται;
Ναι. Δεν βλέπω το λόγο να τα συζητήσουμε όλα αυτά. Σήμερα οι άδειες
είναι δεκα, αύριο 100. Αν είναι να κοιτάμε μια-μια αδεια να λέμε αυτή
οκ η άλλη οχι, τότε δεν θα έχουμε άλλη δουλειά να κάνουμε.

> B) H QPL δεν είναι εγκεκριμένη από το GNU, από το Hellug είναι; Η Debian δεν λέει τίποτα για αυτό (αλλά φαντάζομαι ότι θα το αποκλείει μετά βδελυγμίας).
 Το debian είχε την qt. Αν δεις τα guide lines, είναι ο σωστός δρόμος
να προχωρήσουμε. Δεν μιλάει ειδικά για άδειες, δίνει βασικες γραμμές.
Λεει ότι για να μπεί κάτι στο Debian πρέπει να παρέχει τουλάχιστον αυτά.
Δεν τους ενδιαφέρει αν παρέχει περισσότερα (η αν έχει και 2 αδεια εμπορική
η support).

Είναι το σύνταγμα- όχι ο νομος για τους μελισσοκόμους, ο οποίος δεν ισχύει
για τους αγροφύλακες.

 Αν εγώ αυριο βγάλω την NM-Public License δεν θα μπορώ να βάλω το
πρόγραμμα μου στο hellug γιατι δεν είναι απο τις εγκεκριμένες;
(Aκόμα και αν είναι free αφήνει derivative work κλπ).

Για το discrimination, συμφωνώ και πάλι με το DFSG. Δεν θεωρώ λογικό
να γράψω σε μια άδεια: μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελευθερα εκτός απο
τον Μιχαλη Καμπριάνη, ο οποίος θα πρέπει να πληρώσει 1.000.000.000$ μετρητα
σε εμενα.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr