peri infosystem

DJ Art djart at linux.gr
Sun Sep 24 00:14:00 EEST 2000

Evripidis Papakostas wrote:

> episis exoume 5 koutes me diafimistika tou hellug stin apothiki mas apo
> tin persini infosystem.

Μην μου πείς πως δεν τα πρόλαβα και βρίσκονται ήδη ...... :-)

Έχω και εγώ κάμποσα τέτοια. Αυτό που θα πρότεινα είναι να μοιραστούν σε
άτομα/φοιτητές που θα προσφερθούν να τα μοιράσουν στα Πανεπιστήμιά τους.
Π.χ. εγώ με το τέλος της εξεταστικής θα:

ο  αφήσω μερικά έξω από τη γραμματεία εκεί από όπου θα περάσουν όλοι οι
φοιτητές της σχολής να γραφτούν (και ειδικά οι με το καινούριο σύστημα
που θα είναι *μπόλικοι*)

ο θα καρφιτσώσω μερικά έξω από τα αμφιθέατρά μας. (ναι, θα καταχραστώ
τους πίνακες ανακοινώσεων των κομμάτων ;-)

ο σκέφτομαι να περνάω αραιά και πού από το Υπολογιστικό και να αφήνω
κάμποσα δίπλα στα τερματικά και δίπλα στα PCιά με τα windows |-(

(με λίγα λόγια θα "ντύσω" τη σχολή στα φυλλάδια του Hellug :)

Ειδικά μερικοί-μερικοί που φέτος θα πάνε σε κάτι Computer
Science-related σχολές (με το δεξί με το δεξί) εκεί κάτω στου διαό......
ουπς, ήθελα να πώ στη Μεγαλόνησο (στην Κρήτη ντε :-) (και αφού κάποιοι
άλλοι παραπονιούνται πως στην Κρήτη είναι ανεπαίσθητη η παρουσία του
Hellug) .... θα ήταν καλή ιδέα λοιπόν ...

:-)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras