peri infosystem

Evripidis Papakostas evris at oedipa.eeea.gr
Sun Sep 24 12:44:17 EEST 2000

eftasan 50 proskliseis 1 atomou spiti mou.
gia na isxysoyn theloun na einai sfragismenes apo ton ektheti.
episis exoume 5 koutes me diafimistika tou hellug stin apothiki mas apo
tin persini infosystem.
epeidi thelo na valo stin apothiki mou pragmata, den tha pame infosystem
prin tin paraskevi, pigainoerxomaste kai den eimaste athina para ligo
kairo, amaksi den tha paroume mazi mas stin ekthesi:

to savatokyriako afto eimaste agia paraskevi. opoios thelei na voithisei
kai ton endiaferei borei na perasei na ta parei.
alloios tis proskliseis tis ferno savato kai tis dino ekei na
sfragistoun
ta de koutia ta petao mia pou apo xoro eimai oriaka kai i xrisimotita
ton fylladion meta apo tria xronia tha einai kai afti ligoteri apo
oriaki...
steilte me prosopiko na mou peite, i to ds as parei kana tilefono na
kanonisoume kapoia patenta.

evris