Helexpo

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Wed Sep 6 16:18:28 EEST 2000

> +Έλα, όμως, που _αν_ ήσουν υπεύθυνος του σημαντικότερου προμηθευτή
> εξυπηρετητών δικτύου (Sun) και είχες stand στο περίπτερο μίας
> υπερδύναμης (Η.Π.Α.) στην μεγαλύτερη έκθεση των Βαλκανίων (Δ.Ε.Θ.), δε
> θα ήθελες να γίνεις ρόμπα, όταν ένας οποιοσδήποτε μαλάκας (εγώ) σου
> κάνει σβήνει τον δίσκο (rm -rf *) και να πάρεις το μηχάνημα (μαζί με την
> απόλυση σου) στο χέρι!

Kata synepeia o kosmos paei stis ek6eseis gia na xalaei mhxanes kata thn
apopsh soy?

> +Πέρνα μια βόλτα από το περίπτερο και ρώτα. Εμένα με κατατόπισε μία
> μελαχρινή με κοντά μαλλιά, της οποίας το όνομα δεν συγκράτησα.

Ftoy re gmt, to xasame to koritsi...

> +Πάντως, με την κατάργηση του μονοπωλίου στις 1/1/2001, μάλλον θα το
> έχουμε μέσα στον επόμενο χρόνο.

Me thn katarghsh toy monopwlioy ola ta mega6hria toy kosmoy 6a plakw6oyn
na sthnoyn ypodomh gia na eksyphrethsoyn thn Elladara. Ti doryforiko
inet, ti tsampa astika, ti ASDL, ti optikes ines, dwse kai se mena
mparmpa.