Helexpo

Kyriakos K. Skafas kskafas at usa.net
Wed Sep 6 18:46:19 EEST 2000

ricudis at paiko.gr (Christos Ricudis) wrote:
Hello Hellug!

   On 04 Sep 00, Hellug wrote to All with subject "Helexpo":

> [...]
   H> Διεθνη Εκθεση Θεσσαλονίκης.

   H> Στο περίπτερο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικης (το 12) - αμέσως
   H> μετά την φωτογραφία ενός χαμογελαστού Bill Clinton - ακολουθούσε
το stand
   H> της Sun Microsystems με διάφορα εκθέματα - το εξης ένα: thin
clients με
   H> Solaris. Ολα καλά ως εδώ (σχεδόν) αν το root password του root σε
αυτά τα
   H> μηχανηματα δεν ηταν το ίδιο το hostname, δηλαδη "salonica". Και
   H> με την τρίτη προσπάθεια παρακαλώ: στην αρχη "", μετά "root" και

   So, bloody fucking what?

   Egw proswpika an hmoyn sysadmin ths Sun kai me bazane na sthsw ena
thin client
   gia na paei sth die8nh ek8esh 8essalonikhs, sou *orkizomai* oti de 8a
ksodeya
   panw apo trisimisi mikrodeyterolepta xrono gia na skeftw ena
password. Kai
   polla bazw.

+Αν _εσύ_ ήσουν ο systems' administrator της Sun, τότε σίγουρα.
+Έλα, όμως, που _αν_ ήσουν υπεύθυνος του σημαντικότερου προμηθευτή
εξυπηρετητών δικτύου (Sun) και είχες stand στο περίπτερο μίας
υπερδύναμης (Η.Π.Α.) στην μεγαλύτερη έκθεση των Βαλκανίων (Δ.Ε.Θ.), δε
θα ήθελες να γίνεις ρόμπα, όταν ένας οποιοσδήποτε μαλάκας (εγώ) σου
κάνει σβήνει τον δίσκο (rm -rf *) και να πάρεις το μηχάνημα (μαζί με την
απόλυση σου) στο χέρι!
+Και αν εσένα σου παίρνει πάνω, όχι από 3,5 ms, αλλά από 1ms να σκεφθείς
[Shift] + [1] και [2] και [3] και [4] και [5]=!@#$%, δηλαδή ένα password
αρκετά καλό (κάτι που δεν βρίσκεται με την τρίτη προσπάθεια, τελος
πάντων, χωρίς cracking tools κ.λπ.), ε, τότε δεν ξέρω τι να πω!
+Αλλά για πες μου στα ίσια: σε αυτά τα 3,5ms εσύ δεν θα έβρισκες τίποτα
καλύτερο;

   H> Αν σας φαίνονται αυτά αστεία, να σας ενημερώσω ό,τι πέρσυ στο
   H> stand του O.T.E. τα μηχανηματα είχαν root password "root".

   Blepe parapanw. (oxi oti exw kai pollh ektimhsh stoys sysadmins toy
OTE, alla
   eksakoloy8oyn na isxyoyn ta idia)

+Ένα από τα ίδια, λοιπόν: Δεν μπορεί ο αποκλειστικός τηλεπικοινωνιακός
φορέας μίας χώρας..........

   H> Μιλώντας για τον Ο.Τ.Ε. εκεί είδαμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα
   H> Advanced Digital Subscriber Line η ADSL (γεμίζει το στόμα ε;) να

   Nai, gemizei to stoma me la8os lekseis.

+Όχι ακριβώς και όχι τελειώς.

   Assymetrical Digital Subscriber Loop shmainei.

+Όχι Assymetrical Digital Subscriber Line σημαίνει, που σημαίνει όσο
λάθος έκανα εγώ, τόσο έκανες και εσύ (μία λέξη). Μόνο που εγώ δεν
προσπάθησα να την "βγω" σε κανέναν, ειδάλλως θα είχα ελέγξει τις πηγές
μου (adsl.com).
+Χώρια, που εγώ είμαι εν μέρει δικαιολογημένος, αφού για marketing
πολλοί τηλεπικοινωνιακοί φορείς το "A" το ερμήνευαν "Advanced".

   H> ενώνει Αθηνα Θεσσαλονίκη. Μάλιστα μας πληροφόρησαν πως από τον
   H> Σεπτέμβριο θα έχουμε και εμείς οι κοινοί θνητοί.

   Ayto twra, to eides, to akouses h sto eipe kapoios apo ton ote?

+Μου το είπε κάποιος από τον Ο.Τ.Ε.

   Stis dyo prwtes
   periptwseis 8a h8ela na moy peis TI pineis kai apo POY to phres, gia
na paw na
   parw ki egw.

+Είμαι σίγουρος ότι εσύ - αντίθετα από την ταπεινότητα μου - θα πρέπει
να παίρνεις πολλά και από πολλές μεριές, οπότε μετά ειλικρινούς λύπης
και απόλυτης συντριβής αναγνωρίζω πως η ελάχιστη μετριότητα μου αδυνατεί
να σε βοηθήσει.
+Επιπλέον, δεν νομίζω ότι το χρειάζεσαι.

Sthn trith periptwsh 8a prepei na rwthsw ta idia pragmata ton typo
   toy OTE.

+Πέρνα μια βόλτα από το περίπτερο και ρώτα. Εμένα με κατατόπισε μία
μελαχρινή με κοντά μαλλιά, της οποίας το όνομα δεν συγκράτησα.

   (xDSL texnologies epibiwnoyn se aktina 5-6 xiliometrwn xalkou apo to
   kontinotero exchange).

   Oso gia to pote 8a to exoume emeis oi koinoi 8nhtoi - se 5 me 6
xronia. Kai
   ayto oxi gia kanena allo logo, alla apla giati de symferei kanenan na
exeis 1.5
   MBit sto spiti sou

+Ένας παραπάνω λόγος να μην πιστεψεις τον Ο.Τ.Ε.
+Πάντως, με την κατάργηση του μονοπωλίου στις 1/1/2001, μάλλον θα το
έχουμε μέσα στον επόμενο χρόνο.

   --
   Christos Ricudis

   Stolise ki esy ena dentro gia tis giortes.
   Kremase twra ena papa. Mporeis.

+Ωραία signature! Σκέφθηκες ότι μπορεί να είναι προσβλητική για κάποιους