Parousia toy Dilima sto periptero toy hellug

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Jul 7 09:39:21 EEST 2000

On 06-Jul-2000 TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:
<snip>
> 8a ixes apolyto dikio an to dilima prosfere 100000drx. poy ine to antistixo
> ths epifanias poy zhtai. Omos o an8ropos prosferi 200000drx poy apo oti
> katalabeno ego, ta alla 100000 drx ine dorea sto tamio toy syllogoy. Afto
> katalabeno ego ke an nomizis oti ine diaforetika doir8ose me....

Dieykrinisi:
An diladi i psifoforia bgalei na min dextoume ti symfwnia, tha dwsei to dilima
100.000 outws i allws?
Esy, kala to katalabaineis, ki egw etsi to katalabainw, alla einai KAI ayto ena
pragma pou me peirazei. O tropos me ton opoio tithetai i xorigia (=ypo orous).

<snip>

> K. Tsakaloglou

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr