Parousia toy Dilima sto periptero toy hellug

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Thu Jul 6 22:47:11 EEST 2000

-----Original Message-----
From: Michalis Kabrianis <kabrianis at hellug.gr>
To: hellug at hellug.gr <hellug at hellug.gr>
Date: Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2000 9:18 μμ
Subject: Re: Parousia toy Dilima sto periptero toy hellug

<snip>

> [...]
>Alla des tin poreia:
>Emfanizontai afises Dilima/hellug pou gia pollous, adaeis kai mi, simainoun
>dilima==hellug.
>Ginetai safis i enoxlisi mas san syllogos sto dilima. Yposxetai eis
antallagma
>aytis tis aythairetis xrisis tou onomatos, xorigia en opsei infosystems.
>Ksafnika erxetai protasi apo dilima oikonomikis prosforas en opsei
infosystems
>gia "filoksenia" sto periptero tou hellug, kati to opoio OPWS kai na to
>kanoume, tha enisxysoun tin apopsi dilima==hellug.

8a ixes apolyto dikio an to dilima prosfere 100000drx. poy ine to antistixo
ths epifanias poy zhtai. Omos o an8ropos prosferi 200000drx poy apo oti
katalabeno ego, ta alla 100000 drx ine dorea sto tamio toy syllogoy. Afto
katalabeno ego ke an nomizis oti ine diaforetika doir8ose me....
Tora an nomizoyme oti ine liga afto ine allo pragma.... Pantos epanalambano
edo, oti ipa ke sto proigoymeno post, oti h parembasi moy exi skopo mono na
dior8osi kapia la8os entyposi.

K. Tsakaloglou