Sygxaritiria eimaste kleftes :-(

Antonios A. Kavarnos Antonios.Kavarnos at hpc.ntua.gr
Tue Jul 4 15:00:45 EEST 2000

On Tue, Jul 04, 2000 at 01:24:23PM +0300, Michalis Kabrianis wrote:

> Δεν ξέρω ρε παιδιά τι να το κάνω αυτό το αίσχος, οπότε το στέλνω εδώ κι
> όποιος έχει καμιά καλή ιδέα για το τι να το κάνουμε την λέει.
>
> Τίτλος: Πειρατεία τέλος
> Περίληψη: Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο αγόρασε επιτέλους τα προϊόντα MS που
> χρησιμοποιούσε πειρατικά χάρη σε μία "ειδική συμφωνία" που έκανε η MS με το
> πανεπιστήμιο.
>
> http://www.thea.gr/news.asp?dep=10&cat=17&sub=46&dat=04-07-2000
>
> Τι μου την σπάει: Εγώ αισθάνομαι ψιλοξεφτιλισμένος σαν έλληνας
> πολίτης/φορολογούμενος που ένα ελληνικό πανεπιστήμιο χρησιμοποιούσε πειρατικό
> [...]

Δεν ξέρω αν είναι θέμα συζήτησης στο hellug.

Τι σχέση έχει που είσαι φορολογούμενος με το ότι το ΑΠΘ χρηγιμοποιούσε
πειρατικό λογισμικό (έγραψες και φορολογούμενος);
Πιστεύεις ότι τα άλλα πανεπιστήμια δεν έχουν πειρατικό
λογισμικό; Πιστεύεις ότι η Microsoft δεν το γνωρίζει αυτό και δεν είναι
μέρος της στρατηγικής της να αφήνει το software να διακινείται, ώστε να
διαδοθεί στην αγορά (και ακόμη περισσότερο στους φοιτητές και τα ακαδημαϊκά
ιδρύματα) (ο ίδιος γράφεις ότι καταλαβαίνεις τις προθέσεις);
Τι να κάνουμε που η Microsoft έχει πανέξυπνο marketing?

Από τα ευρωπαϊκά προγράμματα, υπάρχουν ΠΟΛΛΑ χρήματα που διατίθενται για αγορά
"εκπαιδευτικού υλικού και τεχνογνωσίας". Σε αυτά εμπίπτουν βιβλία και λογισμικό.
Προκειμένου τα χρήματα να μην απορροφηθούν, αγοράζονται βιβλία και λογισμικό,
γιατί όχι και το λογισμικό της Microsoft; Δεν είναι απαραίτητο ότι λείπουν
κονδύλια λοιπόν, αλλά το πού και με ποιες δεσμεύσεις διατίθενται.

Και το ΕΜΠ είχε σκοπό παλαιότερα να κάνει μια τέτοιου είδους συνδιαλλαγή, αλλά
δεν ευδοκίμησε τελικά, δεν ξέρω για ποιο λόγο.

	Αντώνης

Antonios Kavarnos (Antonios.Kavarnos at hpc.ntua.gr)
          National Technical University of Athens

                                  ...born to live