Sygxaritiria eimaste kleftes :-(

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Jul 4 13:24:23 EEST 2000

Δεν ξέρω ρε παιδιά τι να το κάνω αυτό το αίσχος, οπότε το στέλνω εδώ κι
όποιος έχει καμιά καλή ιδέα για το τι να το κάνουμε την λέει.

Τίτλος: Πειρατεία τέλος
Περίληψη: Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο αγόρασε επιτέλους τα προϊόντα MS που
χρησιμοποιούσε πειρατικά χάρη σε μία "ειδική συμφωνία" που έκανε η MS με το
πανεπιστήμιο.

http://www.thea.gr/news.asp?dep=10&cat=17&sub=46&dat=04-07-2000

Τι μου την σπάει: Εγώ αισθάνομαι ψιλοξεφτιλισμένος σαν έλληνας
πολίτης/φορολογούμενος που ένα ελληνικό πανεπιστήμιο χρησιμοποιούσε πειρατικό
λογισμικό.
Και ψιλοτσαντισμένος που, λεφτά δεν έχουν, κονδύλια τους λείπουν, μας κάνει και
χάρη η MS που μας τα δίνει σε χαμηλές τιμές να μην τα κλέβουμε (λες και όλοι
αυτοί δεν θα γίνουν αύριο οι καλύτεροι διαφημιστές της).

ΔΣ, κάποια ιδέα;
Εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ μία καλή αντίδραση, εκτός του να διαλέξουμε ένα
πανεπιστήμιο, και να πάμε, και να πούμε:
Πριν ξεφτιλιστείτε κι εσείς σαν κλέφτες σας στήνουμε ένα mirror με όλα τα
distributions, βάζουμε και άλλα προγράμματα στο ftp σας (StarOffice, κάποιο free
Cad, Lexicon κλπ, βασικά ότι χρειάζονται και ίσως κάποια εξειδικευμένα αν
υπάρχουν/ αν μπορούμε) σας γράφουμε και web-σελίδες με οδηγίες για
A) installation μέσω NFS
B) ελληνικά
Γ) internet
Δ) KDE/Gnome/οτιδήποτε
Ε) χρήση κάποιου/κάποιων προγραμμάτων

Και μετά την σχετική "διαφήμιση".

Ναι, θέλει δουλειά (αν πετύχουν οι "διαπραγματεύσεις")
Και, ναι, πιστεύω ότι έχουμε τα άτομα που μπορούν να το κάνουν.

Michalis Kabrianis

Sponsor wanted. Info at:
http://homepages.pathfinder.gr/mkab/sponsors.html