Peri copyrant klp (kai ligo GPL)

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Jun 12 13:15:26 EEST 2000

On 10-Jun-2000 Panayotis Katsaloulis wrote:

> Katse bre Mixalh.
> Otan agorazeis enan pinaka, h estw ena "gnhsia typwmeno" antigrafo pinaka,
> den exeis dikaiwma na to poylhseis, na to kapseis, na to fas, na to kaneis
> o,ti goystareis;

Oxi panta.

> Pws zoyn oi zwgrafoi tote; Apo poy kerdizoyn lefta;
> Ena tetoio ergo den mporeis pant na to bgaleis fwtotypia kai na to exeis se
> xilia antitypa;

Nai, alla akoma kai otan mporeis na to kaneis (nomima, pou tou plirwneis
dikaiwmata) to antigrafo kostizei 10 draxmes enw o pinakas o original 10
ekatommyria. Atyxes paradeigma loipon.

> O,ti ginotan gia 1000des xronia me alla erga "texnhs", giati na mh ginetai
> kai me to software;
> Kai opws panta, o programamtisths einai aytos poy kerdzei panta ta ligotera,
> oi etaireies einai aytes poy ta ekmetaleyontai.

Ayto, den einai kati pou prepei na allaksei?
Kai an o programmatistis doulevei monos tou, giati mia asxeti etaireia na
bgalei ta ekatommyria?

> Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr