Peri copyrant klp (kai ligo GPL)

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Sat Jun 10 13:41:28 EEST 2000

In article <XFMail.20000609182019.kabrianis at hellug.gr>,
	kabrianis at hellug.gr (Michalis Kabrianis) writes:
> Ayto me to opoio diafwnw einai to simeio ekeino pou leei:
> Sto dinw? To kaneis oti thes ektos apo to na tou allakseis to license.
> To poulas, to moirazeis, to xarizeis.
>
> Kai diafwnw giati tote o programmatistis, OSO tromero kai na einai to programma
> tou, den mporei na bgalei lefta apo ayto :-(

Katse bre Mixalh.
Otan agorazeis enan pinaka, h estw ena "gnhsia typwmeno" antigrafo pinaka,
den exeis dikaiwma na to poylhseis, na to kapseis, na to fas, na to kaneis
o,ti goystareis;
Pws zoyn oi zwgrafoi tote; Apo poy kerdizoyn lefta;
Ena tetoio ergo den mporeis pant na to bgaleis fwtotypia kai na to exeis se
xilia antitypa;

O,ti ginotan gia 1000des xronia me alla erga "texnhs", giati na mh ginetai kai me
to software;
Kai opws panta, o programamtisths einai aytos poy kerdzei panta ta ligotera, oi etaireies
einai aytes poy ta ekmetaleyontai.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine