peri lgu netiquete

NTG21 ntg21 at x-treme.gr
Mon Apr 24 15:26:59 EEST 2000

> Αυτό το θέμα με τα ελληνικά είναι μεγάλο πρόβλημα. Από την μία είναι
> όμορφο να είναι ελληνικά, από την άλλη, έχουμε τα προβλήματα που λέει
> ο Μιχάλης. Να ρωτήσω αν τεχνικά είναι είκολο να γίνει το παρακάτω
> (ίσως να υπάρχει ήδη έτοιμο και να μήν το ξέρω):
> Ένας "proxy" που να μετατρέπει τα ελληνικά σε greeklish...
>
> Από την άλλη, είναι σωστό να μην χρεισημοποιούμε ελληνικά επειδή
> τα Windows2000 ή το Digital Unix δεν τα υποστηρίζουν; Δεν ξέρω...
>
> Παναγιώτης

Να πετάξω μια ιδεα;Αν δεν γινεται να μετατρεπει ο proxy τα ελληνικα σε
greeklish ειναι ευκολο να φτιαχτει ενα προγραμματακι που να κανει σωστα
αυτην την δουλεια και να το χρησιμοποιουν οσοι γραφουν με ελληνικα για να
υπαρχει το message σε 2 μορφες;Οπως και να το κανουμε βαριομαστε να το
κανουμε manualy.

          ntg21 at otenet.gr
|"The most beautiful thing we can      |
|experience is the mysterious; It is the |
|source of all true and science."        |
|<Albert Einstein>                           |