peri lgu netiquete

Panayotis Vryonis vrypan at yassou.net
Mon Apr 24 13:57:26 EEST 2000

Michalis Kabrianis wrote:

> Εγώ (τα κόβω τα από κάτω για ευνόητους λόγους) συμφωνώ επίσης με όλα, εκτός από
> τα Ελληνικά. Πολλές φορές διαβάζω το mail μου με telnet στην 110 και από
> διάφορα μηχανήματα χωρίς Ελληνικά (Digital Unix, Windows 2000, Solaris 2.6 κλπ
> :-)

Αυτό το θέμα με τα ελληνικά είναι μεγάλο πρόβλημα. Από την μία είναι
όμορφο να είναι ελληνικά, από την άλλη, έχουμε τα προβλήματα που λέει
ο Μιχάλης. Να ρωτήσω αν τεχνικά είναι είκολο να γίνει το παρακάτω
(ίσως να υπάρχει ήδη έτοιμο και να μήν το ξέρω):
Ένας "proxy" που να μετατρέπει τα ελληνικά σε greeklish...

Από την άλλη, είναι σωστό να μην χρεισημοποιούμε ελληνικά επειδή
τα Windows2000 ή το Digital Unix δεν τα υποστηρίζουν; Δεν ξέρω...

Παναγιώτης.

--
yassou.net: be there before you go!
http://www.yassou.net/