peri non-vompatible linux sites kai HELLUG

papadogiannakis vagelis papas at hellug.gr
Tue Apr 18 02:30:59 EEST 2000

Pantos, kirioi, prepei na to paradextoume oti to linux apexei poli apo
to desktop akoma.
Episis prepei na paradextoume oti enas web designer prepei na kserei
(DIL. na pliro8ei kala) gia na ftiaksei ena site pou 8a to vlepoyn oloi.
Fisiko einai loipon oi etairies na proslambanoun ena mal*/smeno pou
kserei to Frod peig, na tous kanei ti douleia.
Ase pou o netscape den ipostirizei pliros to w3c. Ti ftaine diladi pou
den iparxoun browsers gia linux? Den mporei to oti den iparxei browser
gia linux na ka8isterei tin ekseliksi sto xoro tou web (afto, oso lipiro
kai an einai, einai ali8eia)

Epi tis ousias:
PROTEINO:
-a. Epistoli me diamartiria (oxi se kakomiriko alla oute kai
    proklitiko ifos pantos) pou 8a anarti8ei sto hellug.gr kai
    na stalei sta periodika.
-b. Lista pragmaton poy prepei na apofevgontai kata to sxediasmo enos
site
-g. Pi8anes liseis se idi iparxonta provlimata
-d. Apostoli email stous ipef8inous ka8e site (oxi tous web developers)
    me glika logakia tou stil ``krima gia tin etairia sas na mi mporoun
    na ti doun tosa atoma''

DEN PROTEINO:
-a: Mavri lista me sites (dimiourgountai antipalotites kai o silogos
    apoktaei kako onoma (``pali fonazoun oi linuxades'')
-b: Psaksimo se olo to elliniko internet gia tetoies etairies
    (DJ, coolare xamenos xronos kai *bandwidth*).
-g: To na tin poume se kapoion ``afou den 8es na se vlepoume 8a
    enimerosoume to silogo na mi se vlepei''

Iparxoun dio eidon periptoseis: ta sites pou ``kalopistika'' den einai
idia se linux-Win (diladi kati hover, k.lp) kai ta sites pou den
``doulevoun'' se linux. Afta pou prepei na kinigisoume einai afta pou de
doulevoun. Ekei prepei na epikentro8oume.

To 8ema pantos einai lepto, kai prepei na to xiristoume me xeirourgiki
akriveia. Lan8asmenes kiniseis 8a mas vgaloun onoma (kolimenous, k.lp.)

PS. TO flash se mena paizei mia hara pantos... (ixos, video, ola...)

-=VAGELIS=-