doulia gia to hellug

Maistrelis kostas kostas at easyweb.gr
Mon Apr 10 18:24:15 EEST 2000

mou egine mia protasi apo kapion o opios tinete filika pros to linux
sxetika me mia doulia pou 8a mporouse na apoferei xrimata sto hellug

i protasi exei os e3is:

iparxei mia doulia pou afora egkatastasi linux server gia
WEB,MAIL, FTP, isos kai DNS samba klp.. se kapio simio
me monimi sindesi sto internet (tin sindesi tin analamvanei alos
me cisco)

mou protine tin doulia afti na tin analavoume kapia atoma apo to silogo
kai ta xrimata na perasoun ston silogo

ego prosopika prosferome na doulepso tin mia imera pou exo elef8eri paraskevi..

vevea to zitima den exei na kanei mono me to kataposon exoume xrono
ala kai me ala pola fantazome zitimata ta opia perimeno na akouso..

ti exete na pite epi aftou?

efxaristo.