On certification

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Dec 17 10:16:17 EET 1999

"Kyriakos K. Skafas" wrote:

> Μα τα διαγνωστικά που τρέχουν κατά την εγκατάσταση ή μετά είναι αυτά που βρίσκουν και παραμετροποιούν το υλικό. Άλλα πράγματα και σε διφορετικό βαθμό βρίσκουν Anaconda και YAST2,
> Xconfigurator και SaX.

Εγώ πιστέυω πως αυτά τα προγράμματα που ανέφερες, απλά αντικαθιστούν το
XF86Setup (ή το το xf86config) και δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω σε
υποστήριξη καρτών, από ότι το ίδιο το Xfree86. Είναι απλώς ομορφότερα
εργαλεία για την παραμετροποίηση των X.

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |