On certification

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Fri Dec 17 05:11:35 EET 1999

On Fri, Dec 17, 1999 at 01:14:42AM +0200, Kyriakos K. Skafas wrote:

> Ανεξάρτητα από τους λόγους για τους οποίους το Debian δεν έχει σύγχρονο πυρήνα και
> βιβλιοθήκες, το γεγονός παραμένει ως έχει: το Debian δεν έχει σύγχρονο πυρήνα και
> βιβλιοθήκες. Το Debian αυτόματα θα περιέχεται στην αξιολόγηση αν πληρεί τα
> κριτίρια: έκδοση το πολύ πριν από 3 μήνες.
> Ναι, η αλήθεια είναι αυτή, αλλά δεν θα είναι μονίμως έξω: μόνο τον μισό χρόνο. ;-)

Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Το debian έχει το πιο σύγχρονο τρόπο
update μέσω net (αυτόν χρησιμοποιεί και το corel), ενώ είναι η πιο
σταθερή και ποιοτική διανομή, γιατί να μείνει απ'έξω; Επειδή δεν έχει
τους 2.2.x kernels; Δεν έχει τα ptys; Ποιό είναι ακριβώς το πρόβλημα;
Ας βάλουμε και ένα ταμπελάκι δουλεύει μόνο σε redhat και suse.
Άλλοστε για servers νομίζω πως το debian μόνο το slakware ανταγωνίζεται,
οι υπόλοιπες διανομές απλώς δεν κάνουν.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
2 + 2 = 5 for extremely large values of 2.