peri certification

DJ Art djart at freemail.gr
Tue Dec 14 15:42:12 EET 1999

Panayotis Vryonis wrote:

> Η λογική (κατά την γνώμη μου) είναι ότι ένα HELLUG-certified
> μηχάνημα/περιφερειακό/κάρτα κ.λ. θα πρέπει:
>
> 1) [snip ...]
>
> 2) [snip ...]
>
> Η ιδέα είναι να παίρνεις
> το μηχάνημα, να κάνεις boot από το CD οποιουδήποτε distro και όμορφα
> και ωραία να στήνεται το Linuxακι σου - άντε να χρειάζεται να δώσεις

Ναι, συμφωνώ απόλυτα με αυτές τις απόψεις, και είναι απόλυτα λογικό να
αγοράζει το μηχάνημα ο χρήστης και να εγκαθιστά απλώς (ή να είναι και
προεγκατεστημένο) το linux και από κει και πέρα να μπορεί να δουλέψει ο
άνθρωπος, χωρίς να παιδευτεί να ψάχνει για drivers κλπ ...

> Άντε να χρειάζεται
> να πούμε ότι για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, θα δοκιμάζουμε
> μόνο τις εκδόσεις των βασικών distro που έχουν βγεί τους τελευταίους
> 6 μήνες, ή κάτι τέτοιο.

Αυτό (για μένα) το θεωρώ αυτονόητο .... :-) Άλλωστε, αν δεν γινόταν
έτσι, τότε τα μηχανήματα που τελικά θα έβγαιναν "certified" θα είχαν
κάπως "παλιό" hardware.

Προτείνω και μια συνάντηση μέσα στα Χριστούγεννα (ή με τη μορφή Γ.Σ αν
το θέλετε), όπου θα μπορέσουμε και να συζητήσουμε (άμεσα), αλλά και να
ξεκαθαρίσουμε το ποιοί θα μπορούν/ευχερούν/επιθυμούν να είναι
"τεχνικοί".
Τί λέτε ??

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |