ena arthraki sta agglika...

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Fri Oct 29 03:33:59 EEST 1999

Panayotis Vryonis wrote:

> [...]

Sorry παιδιά, το προηγούμενο mail ήταν για τον evri, προσωπικό,
αλλά από λάθος στάλθηκε στην λίστα. Το νόημα είναι πάντως, ότι
είχα γράψει ένα σχετικό άρθρο για το RAM, δεν ξέρω όμως αν θα
προλάβουν να το βάλουν στο τεύχος αυτό (όσο για το επόμενο, δεν
βλέπω να έχει και ιδιαίτερο νόημα). Αν λοιπόν δεν δημοσιευθεί, θα μπει
στο magaz, μεταφράζεται κιόλας στα αγγλικά και τελειώσαμε.

Αν όμως δημοσιευθεί, τότε θα πρέπει να αλλαχθεί ΠΟΛΥ,
έτσι ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με το περιοδικό.
Έτσι κι αλλιώς, το άρθρο δεν καλύπτει πράγματα που
θα έπρεπε να γράψουμε, όπως ευχαριστίες για τους σπόνσορες
κ.λ. Είναι απλά οι εντυπώσεις μου από τις 4 μέρες. Θα
δώ τι γίνεται και θα ενημερώσω σχετικά, εκτός και αν έχει
έτσι και αλλιώς κάποιος την διάθεση να γράψει κάτι.