ena arthraki sta agglika...

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Fri Oct 29 03:18:59 EEST 1999

Evripidis Papakostas wrote:

> distixos den exo xrono na ftiakso kati ego.
> yparxei kaneis na grapsei mia selida sta agglika/ante kai sta ellinika
> kai tin metafrazoume/ peri Infosystem, me merikes photos klp. exoume
> yposxethei se RedHat, SuSE, Caldera, Mandrake pou steilane ta CDs pos
> tha lavoun anadrasi, apo to pou pigan ta cds tous, ti egine stin ekthesi
> klp, gia na valoun kai aftoi sto site tous ta antistoixa peri tis
> xorigias tous...
>
> to vazoume kai sto magaz kai me ena sbaro 2 trigonia.

Να δω τί θα κάνουν οι RAM-άνθρωποι και θα σε κάνω κούκλο.
Αν δεν το βάλουν καθόλου (έτσι και αλλιώς άργησα να το δώσω)
το βάζουμε αυτούσιο στο magaz. Αλλιώς θα ήθελα να γίνει
"αγνώριστο"....

BTW, έχω True Type Fonts στα X και δουλεύουν γαμάτα
με τις Unicode γραμματοσειρές της Microsoft.... Μπλιάξ!!!

Π.

--
This will end your Windows session. Play again?

Panayotis Vryonis
vrypan at hellug.gr + http://www.eeea.gr/baza